Dota 2 invite?

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Halloj sh
Hade tråkigt i den svenska sommaren:huvet så drog igång och spelade lite dota "nostalgi"
Kom sedan på att de ska komma ut en 2a så någon som sitter på en beta/invite till dota 2?
Vet inte vilket stadie spelet är :S men de verkar som folk spelar de så någon kanske sitter på en extra invite.

Du känner inte möjligen till när spelet kommer släppas?

Du ska inte testa på HoN? Det är riktigt bra, och det enda datorspel som underhållit mig i ett antal år nu. Har lite vänner som spelat Dota 2, och enligt dem verkar spelet inte vara någon större hit. Så tills det släpps prova på Heroes of Newearth, mycket bra ersättare till Dota.

Hej njaa de senaste jag läste var att de skulle släppas runt 2012 fast bara rykten på diverse forum. HoN har jag provat men gillade de inte. Men kanske ska ge de en chans till.
Signade upp på steam för ett par veckor sedan men ingen respond än ska prova på forumet med.

Spelade ett par matcher HoN och kom ju på varför jag inte gillade de. För de har de värsta communityt ever de ska fan gnällas på allt o alla i de spelet:huvet Finns ju ingen lagkännsla utan bara massa divor.

Spelade ett par matcher HoN och kom ju på varför jag inte gillade de. För de har de värsta communityt ever de ska fan gnällas på allt o alla i de spelet:huvet Finns ju ingen lagkännsla utan bara massa divor.

Du får gärna haka på oss, spelar oftast med derp polare som har nollkoll även de. Vi lattjar mest runt i Allmid å nostat games, bra sätt å lära sig på.
Bara att lägga till Bajsluder på friendlist.

Enda tillfället att slippa dessa var väl Dota-Legue? Är väl sådant man får ta hänsyn till tyvärr..

Back