Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oscar skrev:Vad räknas som en ¨godkänd¨ tid på Atorp?
No1 skrev:
Ock tittar man till tiderna i Superbike som är huvudklassen till Rookie1000 så har INTE dom presterat nämvärt bättre tider i år gentemot förra året...
Det ska bli skönt att slippa alla semiproffs (CA, No1, Jörgen, Xeno mfl) nästa år!![]()
Chrille skrev:A-torp är antagligen sveriges svåraste bana att ge en OK-tid på. men du bör inte ligga för långt ifrån 1.50 i kvalsammanhang tror jag med tanke på årets fält. Förra året blev jag 21'a i R600 av ca 35 startande med 1,51 som bästa tid under rejset och det tror inte jag räcker ens till start i år...
XENOMORF skrev:Det beror på vem som skall godkänna den...![]()
Själv godkänner jag allt under 1.43......![]()
oscar skrev:
ZoulFly skrev:Ja, du...ett sätt är ju att kolla förra årets tider. Då var det första tävlingen på året, ska man komma ihåg. Men dom tiderna som kördes då, kommer slaktas ofantligt mycket i år. Men för oss vanliga rookie-rookiesså är det först och främst under 1,50 som gäller. Själv har jag 1.47 nånting som bäst, tror jag.
-
Chrille skrev:Efter Zoulflys inlägg behövs ett försvar av klassen/tiderna. Vädret på förra årets Anderstorp sög hästeballa bigtime och vi körde konstant i regn, oljespill och torrt om vartannat. Att R600-tiderna förra året var så mycket bättre blir otroligt missvisande för vi hade torrt och likaså är de 1000-tider som ZF visar här för dåliga för att vara användbara som referens.
Pålle skrev:Vad har CA som inte jag har!? Något fattas jag uppenbarligen...
Talang?Pålle skrev:Vad har CA som inte jag har!? Något fattas jag uppenbarligen...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |