Derfor slører man sin nummerplade på Blocket !!!

Tråkigt, men de kan ju även ha sett den när han varit ute och kört med den. Fast blocket är ju en rätt så bra sonderingsmarknad för tjyvarna som vet vad de letar efter.

Va där det för jävla pack som stjäl stolarna? haha.... ja herregud...... säkert samma folk som åker omkring å stjäl får :D

Det er jo et bestillingsarbejde. Hans Commandor er også væk....selv dörbeklædningen er væk... Selerne og også borte !!! :D

Det är tragi-komisk ... Jag kan bara skratta når jag ser det bil han skickad till mig

Va där det för jävla pack som stjäl stolarna? haha.... ja herregud...... säkert samma folk som åker omkring å stjäl får :D

Det som förvånar mig är att dom inte tog Airbagsen, dom får man bra betalt för på den marknaden.

Stolar, bälten, airbags och annan inredning går åt när man ska ful-laga autobahnkraschade lik och sälja till svenska privatimportörer som söndagskörda finbilar...

Här i stan har de gått lös på varenda jävla Bmw tror jag, och stulit lyktor och airbags. Bara beställningsjobb såklart, sen vidare till öststaterna med skiten där det fusklagas bmw's som sedan säljs dyrt i Sverige igen :D

Edit/ Guwwe var lite snabbare...

Förbannade svenskjävlar :mad: Man blir förbannad, ut med packet!! :mad: :mad:

Det som förvånar mig är att dom inte tog Airbagsen, dom får man bra betalt för på den marknaden.

Stolar, bälten, airbags och annan inredning går åt när man ska ful-laga autobahnkraschade lik och sälja till svenska privatimportörer som söndagskörda finbilar...

Jag blev av med airbags i somras. :näsblod

Jag blev av med airbags i somras. :näsblod

...och den verksamheten pågår fortfarande i staden...
3-10 st försvinner varje natt enl lokalbladet. :gnissla
Lyckligtvis hittills enbart i de "mera välbärgade områdena" i stan och dit räkna inte där jag bor.
Ska sätta upp en rörelsekänslig kamera som tittar på bilarna.
Bara dom där katterna kunde hålla sig från tomten! Ett h-e att ställa sensorerna så att kattkräken inte triggar dem.

Ta en gammal morakniv med avbrutet blad, sätt en häftkudde längst fram på skaftet, tryck fast den mitt i ratten när ni lämmnar bilen.

Sätt en lapp på insidan rutan "Har punkterat Airbagen, leta vidare era avskum!"
(för säkerhetsskull på flera olika språk) :D

Eventuell skadegörelse på bilen tar jag inget ansvar för!

Ta en gammal morakniv med avbrutet blad, sätt en häftkudde längst fram på skaftet, tryck fast den mitt i ratten när ni lämmnar bilen.

Sätt en lapp på insidan rutan "Har punkterat Airbagen, leta vidare era avskum!"
(för säkerhetsskull på flera olika språk) :D

Eventuell skadegörelse på bilen tar jag inget ansvar för!

Eller så monterar man kniven i riktning mot förarstolen samt lämnar en lapp på div språk att airbagen är lite labil. :cdevil

Helt plötsligt känner jag mig inte riktigt lika arg över att någon stal täcklocken till mina sidokjolar igår natt. Det kunde uppenbarligen ha varit värre. Ganska mycket värre.

Helt plötsligt känns det rätt att ha en mormors-golf utan extra utrustning...

(Nåja, extraljusen då, men det räknar jag som standarutrustning)

Back