Dela P-plats?

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Någon som är intresserad av att dela på en p-plats i låst men flerbilsgarage i närheten av liseberg/korsvägen? Jag har en på gång i så fall.
Priset är 650kr per mån / antal mc.
Eller det kanske finns någon som har en ledig plats över?

//M

Mingves skrev:
Någon som är intresserad av att dela på en p-plats i låst men flerbilsgarage i närheten av liseberg/korsvägen? Jag har en på gång i så fall.
Priset är 650kr per mån / antal mc.
Eller det kanske finns någon som har en ledig plats över?

//M

Perfekt.
Jag bor nära korsvägen så jag delar gärna.

Du bor oxå här i helsingborg va?

Bart skrev:
Finns det ett liseberg i helsingborg åxå?

Det var menat att Mingves skulle fatta att han får ta o skriva ut staden han bor i..... fast ja - nä.... liseberg borde väl räcka :rolleyes:

Sorry då.

jisses..

Mavve skrev:
Det var menat att Mingves skulle fatta att han får ta o skriva ut staden han bor i..... fast ja - nä.... liseberg borde väl räcka :rolleyes:

Sorry då.

650 kr/mån ..
Här betalar vi 150:-/mån.

kinesen skrev:
650 kr/mån ..
Här betalar vi 150:-/mån.
Jag har kompisar i stan (ja, det finns bara en :tungan ) och de betalat mer än 1000:- per månad för att ha en garageplats = sjukt dyrt.

sandstream skrev:
Jag har kompisar i stan (ja, det finns bara en :tungan ) och de betalat mer än 1000:- per månad för att ha en garageplats = sjukt dyrt.
Då är det ändå långt ifrån dyrast i sthlm, i garaget under Olof Palmes gata / hötorget så kostade det iaf förra året +4kkr/mån och plats.. :huvet :kocko

johanp skrev:
Då är det ändå långt ifrån dyrast i sthlm, i garaget under Olof Palmes gata / hötorget så kostade det iaf förra året +4kkr/mån och plats.. :huvet :kocko
Shit! :död

Jag parkerar mitt i stan och det kostar mig 2 flaskor whiskey / år :fyllisar
Och det behöver inte vara dyr whiskey :tummenupp

Jag parkerar i uppvärmt garage 50 meter från min dörr för 0:-/månad året runt. Vann jag nu? :gnissla

DaLorD skrev:
Jasså... vart då???

Jag pröjsar 260:-

Kolla med CarPark de har speciella mc platser i vissa garage.

Har ett nummer nånstans till dem om du inte hittar hemsidan.

Observera att det inte är en bilplats utan Carpark har tagit i mitt fall 6 bilplatser byggt in dessa i betong för att göra det till 12 mcplatser.

/Urban

jag känner en som betalt för en p-plats.
200.000:- Norra Hamnen i Hbg
men sen e det bara en bråkdel av vad lägenheterna kostar

själv så pröjsar jag 300:-/ månaden & får plats med både bil + mc

Jag inser nu att du Urbantiger har rätt, jag borde startat denna i GBG forumet...

//m

Back