dekaltrim på rg:n

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Suzuki RG125F -92 utagen 93..
här kommer en ny fräsh bild från mitt dekaltrimsprojekt av rg:n får gärna kommentera å tycka till :)..
bf32e761853646fd8a18000afe0cce3e.jpg

vart 1500:- för alla dekalerna :skrämd.. men d vare nästan värt :tummenupp får slänga upp nån bild när allt é klappat å klart :)

Och hur mycket för lackningen? Upp med bilder så fort som möjligt!

heNkOne skrev:
här kommer en ny fräsh bild från mitt dekaltrimsprojekt av rg:n får gärna kommentera å tycka till :)..
bf32e761853646fd8a18000afe0cce3e.jpg

Ja va säger man... ruggigt nice!!! Förjäkligt fint.
BTW har du kört många lektioner på körskolan nu?

heNkOne skrev:
vart 1500:- för alla dekalerna :skrämd.. men d vare nästan värt :tummenupp får slänga upp nån bild när allt é klappat å klart :)

du har ingen koll på vad dekaler kostar va? tror far min betalade 4000 för sitt dekalset till en GSX750F -91.

4000:- :eek: :zpy ?? kanske kom undan relativ billigt ändå här ja :) ,, å njah, ja har fått d lite svårt här.. fick teoritid den 4:e september :skrämd,, så d blir svårt å ta kortet till i höst,, men ja ska då göra så gott ja kan för å hinna mé d ändå :tummenupp.. å straxt kommer bilder på hur hojjen ser ut för tillfället..

såhär ser RG:n ut efter lite dekaltrim :),, nästa steg blir väl å fräga om fäljarna.. fler meds?? kom gärna mé förslag..

Bifogat

• 1222.jpg
    1222.jpg
    65.5 KB · Visningar: 287
heNkOne skrev:
såhär ser RG:n ut efter lite dekaltrim :),, nästa steg blir väl å fräga om fäljarna.. fler meds?? kom gärna mé förslag..

your bastard! :D ruggigt fint asså! vart köpte du dekalerna? fanns det flera olika typer att välja mellan?

Last edited:
Snygg! Mycket bättre än original men fälgarna skulle inte vara helt fel om du lackade om.

Men varför en dekal med Sony på?

lovade en grabb på sony att ja skulle grejja d i utbyte mot ett par riktigt fräsha hörlurar :fakta.. man får juh inte va dum heller :p..

heNkOne skrev:

RGV250 enkelcuts och vita fälgar skulle bli skit snyggt. :tummenupp

bakdelen va riktigt clean, sony märket passade verkligen in, ser ju nästan ut som om de vore rossis hoj :rolleyes:

resten tyckte jag bara såg "kladdigt" ut... men men, bättre än lila/rosa som ja har :rodnar :zpy

Blev helt ok.....Om du ska göra nått med fälgarna gör som jag....blankpolera kanterna och silver på resten.

Bifogat

• im000250.jpg
    im000250.jpg
    76.7 KB · Visningar: 190
fäljarna är redan fixade.. för tillfället iaf. får se om ja gör om det till senare å bilden ja har på hur den ser ut nu vart inge vidare bra, men man ser juh va d é för nån färg iaf. ;) enjoy..

Bifogat

• 111.jpg
    111.jpg
    94.7 KB · Visningar: 179
Back