Dekaler eller inte?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

Blir det snyggare med dekaler?

• Antal röstningar
    0

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Inför sommaren funderar jag på lite förändringar av hojen,,,

Vore det helgerån att "kalla" en replika för R7?
Jag tycker den är hyffsat clean nu, men det faller mig i smaken ändå.

brandornot.gif

Ser riktigt bra ut! Tycker att du kan slänga på dekalerna, men finns det inte möjlighet att du kan modda R7 dekalen, så att det står R750, eller YZF750R kanske? Blir ju lite mera politiskt korrekt :D

På med dekalerna. Det blir grymt snyggt.
Dock är det grymt fin färg på den, så den är snygg oavsett vilket.

Riktigt snyggt bygge :tummenupp
Personligen tycker jag det är snyggare med dekaler på en flerfärgad hoj.
Men inte R7 bak, känns lite fel, R750 i samma stuk hade vart coolt.

Japp, dekaler. Aningen snyggare o dessutom visar du ju lite mer att du kör kingamärket Yamaha...:tummenupp

Mycket snyggare med dekaler, ser mer factory ut. Håller med Almgren om att anpassade delaker vore tufft.

Snygg hoj :)

absolut på..... ser för hemmagjort utan dekaler... även om den var jäkligt najs då med... men dekaler ger det "sista"..... ös på bara....

ok, låter ju entydigt.
svart nedre halva på gaffeln?
En R7 hade Öhlinare, alltså alu.

fronten blir så här, om man nu ursäktar ett hastigt klipp och klistra.

Bifogat

• brandedfront.jpg
    brandedfront.jpg
    44.1 KB · Visningar: 62
Last edited:
Absolut dekaler... gaffelben i svart, fast den biten är inte lika tydlig...

..snyggt annars :tummenupp

Definitivt svarta, nedre, gaffelben eftersom svingen är svart.
Angående dekalerna är jag kluven.

Det var en kluven diskussion på jobbet. Två tyckte att det var snyggare utan dekaler. Jag gillade det med dekaler, speciellt yamaha märket på tanken.

Jag tycker dekaler, men mer egna dekaler så den ser mer egen ut än fabriksbyggd och inte sticker ut från mängden.
Sedan ser 7 ut mer som en 1 i olika vinklar på R7 dekalen bak, inge kul att folk tror du glider en vanlig r1 när du lagt ner så mycket tid o möda för att få till denna speciella hoj.

Back