Dagstur, Göteborg med omnejd den 19:e april

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
Tja!

Ville bara kolla hur intresset är för en lite dagstur från Göteborg, tisdagen den 19:e april klockan 10.00

Samling vid Preem i Gårda.

Vi är än så länge 6 st som ska med, och vore trevligt om någon annan ville haka på :)

Turen genomförs givetvis om vädret tillåter. Vi stannar nog på nåt ställe o tar en fika, o ljuger om hur duktiga vi e på bakhjulsåkning. :banana

Tråkigt att det var på en tisdag... jobbar då :/, annars hade man förmodligen kunnat tänka sig hänga på.

Tråkigt att det var på en tisdag... jobbar då :/, annars hade man förmodligen kunnat tänka sig hänga på.

Synd!

Var det dig jag såg på kungsportsplatsen i lördags?? Vid statyn typ...? Du satt på en sten med en annan snubbe....

Synd!

Var det dig jag såg på kungsportsplatsen i lördags?? Vid statyn typ...? Du satt på en sten med en annan snubbe....

Sorry för det sena svaret :) Har precis upptäckt "vem citerade mig" funktionen. Mycket möjligt, han körde en HD. Då var det nog jag.

Sorry för det sena svaret :) Har precis upptäckt "vem citerade mig" funktionen. Mycket möjligt, han körde en HD. Då var det nog jag.

Kan ju inte finnas så många som har den lacken du har, även i en storstad så underbar som den vi bor i ;)

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back