Dags att hetsa inför ERF Anderstorp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Team The Båtten Is Nådd kommer att krossa Kass Trål Hynda, Evil Racing, CTD, Firebike & alla andra amatörer, ni kommer att gråta blod redan i kvalet.

Om nu bara vår inhyrda kvalpilot håller sig på hjulen så blir det låga 1.44 tider.

GSXR1100R skrev:
Team The Båtten Is Nådd kommer att krossa Kass Trål Hynda, Evil Racing, CTD, Firebike & alla andra amatörer, ni kommer att gråta blod redan i kvalet.

Om nu bara vår inhyrda kvalpilot håller sig på hjulen så blir det låga 1.44 tider.

som bitr team psykolog/hökare kommer inte dina tomma hot att bita alls på Team Evil Racing! jag har förberet dom inför sådana här påhopp! jag har tex informerat teamet att allt är lugnt så länge du sitter i sadeln på det rullande elfelet! jag har nämligen inside info om hur du fungerar rent fysiskt! eftersom jag är ett nästan lika gammalt liggsår som du....så vet jag hur du känner dig :3freak efter ett par varv!!

grabbarna har fått veta allt! tom om gubbdroppet man får efter man fyllt 37!!!

fråga Lunkan! han vet åxå! men att få honom att erkänna en sån sak blir inte lätt! :huvet

lycka till med dom andra teamen! men på Evil biter det inte!!!

skulle väl vara Freppa som veknar lite då :va

mvh: Herr S Chrink

gamle svarten skrev:
lycka till med dom andra teamen! men på Evil biter det inte!!!

skulle väl vara Freppa som veknar lite då :va

mvh: Herr S Chrink
Ohhh fi satan kommer du oxo, nu får vi kämpigt :fyllisar

No1 skrev:
Tror att vi kommer att trycka av er mfl i första kurvan...........

...........för längre än så kommer vi inte att orka!!! :banana

Patrik,
SWT Racing...
Men satan ska farbror verkligen ut och gasa, nu blir vi rädda, vi ses på banan gamle man.

:pannkyss

Team Evil Racing lämnade tidigare idag detta pressmeddelande till Reuters.

For instant release - Team Evil Racing to try new features on Anderstorp

In an interview with Freppa, one of the three pilots and founder of Team Evil Racing, the staggering goodlooking man told the reporter that he and his collegues were now prepared for the Anderstorp ERF. During the interview, Freppa talked like Rossi to show his seriousness in the matter.

"We'a look'a forward to'a go out'a and make'a a new'a attempt on'a the title'a. The Bike'a is'a good, and the team'a is ready to'a go out and'a show'a the other'a teams once and'a for all'a, who is'a the number uno'a team. A."

The problems from Falkenberg with the brakes was addressed but the driver assured the reporter that the situation was under control.

"We had'a some issues with'a the'a brake at'a the last'a race, but'a now we'a are looking ahead. Some changes has been'a made but we have'a not chosen to'a go with'a ISR at'a this'a time, while we want'a to try'a a new'a oil first. If'a it aint'a broken'a, don't'a fix it. A."

Finally, the former world champion in some obscure sport and lead singer in "Ditt jävla rövhål" told the reporter that the lack of experience from Anderstorp wouldn't be a problem and other teams would be uninterresting since they would not reach to Team Evil Racings standard.

"We'a have not'a driven on Anderstorp ever'a before, but'a we like to go'a in'a blindfolded and'a find new'a ways around'a the track'a, to confuse our opponents'a. How hard'a can it'a be?"
"Yes'a, we know'a about the'a other'a teams, but'a we are not interrested'a in'a them. I understand'a that the'a team 'The båtten is nådd' is'a trying to'a take in'a new drivers'a but'a that won't help'a them, since the driver Mickael'a S. is in'a the team'a. He smells'a bad'a and their bike'a is badly painted'a. Team Firebike'a is not a problem'a since my mother'a will whoop'a their little behinds'a before'a the race. The team Castrol Honda is of course'a also'a not'a a problem'a, since they drive'a a Honda - It goes without'a saying. There is'a new'a team Iceman Sport Extreme with the driver Number Two ore'a something'a, but since'a he'a is old, we won't bother'a. The pacemakers'a of today'a won't last'a a whole race. A."

För övrigt anser vi att Carthago bör förgöras.

Freppa skrev:
Team Evil Racing lämnade tidigare idag detta pressmeddelande till Reuters.

For instant release - Team Evil Racing to try new features on Anderstorp

För övrigt anser vi att Carthago bör förgöras.
Ska Würstenkopf köra med Iceman :va

El grande Numero Uno eller vad han nu kan heta skall väl leka med Iceman förstod jag det som. Men som sagt - han är ju gammal. Stop worrying.... Eller vänta nu - du är lastgammal själv! MUHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!

Webspy skrev:
Trodde inte att du gillade A-torp....
No:1 har flygförbud, han kommer att mysa runt på 1.55 och ha det kul bara... hoppas vi andra iaf.

Någon som vet hur det funkar med engångslicenser, när/var/hur?

Jag tycker synd om kvalpiloten som förmodligen kör en helt främmande hoj, med främmande växling och på en bana som han ogillar. Stackare...

/Joakim

Ps: Sitter där en laptimer på Surgixxern?

Last edited:
Pålle skrev:
Någon som vet hur det funkar med engångslicenser, när/var/hur?

Jag tycker synd om kvalpiloten som förmodligen kör en helt främmande hoj, med främmande växling och på en bana som han ogillar. Stackare...

/Joakim

Ps: Sitter där en laptimer på Surgixxern?
Ja det sitter laptimer och den är raceväxlad, ettan upp och resten ner.

Engångslicenser ska gå att lösa i sekretariatet innan första träningen. Ha med dina papper på attd u gått licenskursen bara.

GSXR1100R skrev:
Ja det sitter laptimer och den är raceväxlad, ettan upp och resten ner.

Bra!

Goodstuff skrev:
Engångslicenser ska gå att lösa i sekretariatet innan första träningen. Ha med dina papper på attd u gått licenskursen bara.

Borde räcka med en licens från förra året va?

/Joakim

Dåligt med hets... har alla redan gett upp efter första ronden...

Strider skrev:
Nej, men de vill inte slå på den som redan ligger ner.
Stort tack för leveransen av ramen, ni får slå oss i samtliga tävlingar i år :Bugar

Back