Jag försökte sälja min CBR1000F med trasiga kåpor och nya däck för 5000 kr, men det sket sig. Den får stå kvar i garaget.
Kör hem den till Tammer, för honom är ju det viktiga att det är promenadavstånd till hojen
Jag försökte sälja min CBR1000F med trasiga kåpor och nya däck för 5000 kr, men det sket sig. Den får stå kvar i garaget.
Eller så kan ju du hämta den o köra hem den till honom/henne. Du är ju inne i alla trådar på sporthoj.com och gnäller över allt. Försök skriva nåt någon gång som inte är gnäll.Kör hem den till Tammer, för honom är ju det viktiga att det är promenadavstånd till hojen
Håller inte med. Det är 50% gnäll och 50% rövarhistorier. Spelar ingen roll, alla är välkomna.Eller så kan ju du hämta den o köra hem den till honom/henne. Du är ju inne i alla trådar på sporthoj.com och gnäller över allt. Försök skriva nåt någon gång som inte är gnäll.
"Honom", tack. Det borde märkas på min manliga och rejäla argumentering.Eller så kan ju du hämta den o köra hem den till honom/henne. Du är ju inne i alla trådar på sporthoj.com och gnäller över allt. Försök skriva nåt någon gång som inte är gnäll.
Jag resonerar väl lite på samma sätt egentligen. Finns det tre likadana ute på Blocket så lägger jag mig tio-tjugo procent under för en snabb och smidig affär. Samtidigt är det lite irriterande om man inser att man kunde fått dubbelt så mycket betalt utan vidare.Jag kan sälja en pryl billigt om jag bara vill bli av med den utan tjafs.
Sålde en Duett -67 för 10 papp för ett par år sedan.
Rostigt renoveringsobjekt men liknande kostade 30" och mer på Blocket.
Den såldes på 10 minuter, sedan fick jag freda mig ett tag då folk ringde som galningar trots att annonsen var borta, antagligen något jäkla forum som postat annonsen.
Hmm det går ju bygga en streetfigther av den med några kg plattjärn.När jag säljer resonerar jag tvärtom. Är inte objektet borta inom nån timme har jag satt fel pris. Helst ska första kontakten komma innan meddelandet från Blocket om att annonsen är publicerad. Då brukar jag bli av med saker direkt. Jag försökte sälja min CBR1000F med trasiga kåpor och nya däck för 5000 kr, men det sket sig. Den får stå kvar i garaget.
Det beror på vem man pratar med. I skogen utanför Enköping.Hmm det går ju bygga en streetfigther av den med några kg plattjärn.
Bor du långt från Dalsland?
Ede inte den som är en stånka med en fusk blind cyl så den skall likna en twinn.Här har ni ett fynd, ett riktigt långfärdslok, man vill liksom aldrig sluta mata mil med den:
En 2003'a med 128 mil på mätaren
REX'en i bakgrunden var ju lite frän också
Hade jag inte haft 10-11 timmars körning TOR så hade du fått bjuda på en kopp kaffe medans vi lastade upp liket.Det beror på vem man pratar med. I skogen utanför Enköping.
Det skulle inte förvåna mig.Ede inte den som är en stånka med en fusk blind cyl så den skall likna en twinn.
39.000:-Här har ni ett fynd, ett riktigt långfärdslok, man vill liksom aldrig sluta mata mil med den:
En 2003'a med 128 mil på mätaren
REX'en i bakgrunden var ju lite frän också
Den bakre är bara en dummycylinder tydligen, innehåller förmodligen luftfiltret till den riktiga cylindernEncylindrig...?
View attachment 471369
Oklart om det är så...jag ser iallafall två storändar.Den bakre är bara en dummycylinder tydligen, innehåller förmodligen luftfiltret till den riktiga cylindern
Ha ha, det är så jäkla dumt att man borde köpa den för att bevara den inför framtidenDen bakre är bara en dummycylinder tydligen, innehåller förmodligen luftfiltret till den riktiga cylindern
Ja, du har rätt, jag gick på vad någon annan i tråden sa, och tyckte att det såg ut att vara konstig vinkel på den bakre cylindern, så jag tog det som sanning.Oklart om det är så...jag ser iallafall två storändar.
View attachment 471370
![]() |
Test av öppningsbara hjälmar
Onlinepubliceringen av den ... |
![]() |
Adventure Days i Säfsen – Anmälan öppen!
Bike deltog i fjolårets Adv... |
![]() |
Motocross-SM på Malmabanan i Västerås
Många i publiken hade tagit... |
![]() |
Bike grusbusar i Sörmländska skogarna!
De sex vassaste grusbusarna... |
![]() |
Bildkavalkad Norrtälje
Foto: Manfred Holz Nu ha... |
![]() |
Finbesök från Tyskland x 2!