Boot Camp 2010 - preview

Kul för oss som kör hoj, men bidrar inte precis till vår redan dalande popularitet hos övriga svennar.......

Kul för oss som kör hoj, men bidrar inte precis till vår redan dalande popularitet hos övriga svennar.......

Jag kan lova dig en sak....de flesta (icke hojburna) som såg detta spektakel runt om i stan jublade av glädje. :yoparty
Så var det faktiskt....sen att enstaka människor blev småsura gör inget för det är den stora massan man vill underhålla.

Jag kan lova dig en sak....de flesta (icke hojburna) som såg detta spektakel runt om i stan jublade av glädje. :yoparty
Så var det faktiskt....sen att enstaka människor blev småsura gör inget för det är den stora massan man vill underhålla.

Förstår jag mycket väl, bränna gummi är ju såååå nyskapande och coolt så vem vill inte se sånt? :Bugar

Förstår jag mycket väl, bränna gummi är ju såååå nyskapande och coolt så vem vill inte se sånt? :Bugar

Nej nej, det var en massa annat de tyckte var kul....bränna gummi är bara irriterande :tuttar
Du hade haft skitkul om du varit med......så är det!

Last edited:
Å Jävligt kul hade vi.

Den Japanska turisten utan för skansen gick ju igång totalt när målarn brände gummi!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla