Billigt på blocket

• Thread starter Thread starter Jokela
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Måste väl gå kolla internationellt om den är stulen eller så, ramnummret kanske är fake dock.

Varför skulle man vänta till sommaren?
Jag regga min R6:a i början på januari.

Nisse Järnet skrev:
Har man inte det tyska pappret är det KÖRT!

nopes, det går ju att ordna på nått sätt. kommer dock inte ihåg hur?! (sök på zatzy.com där var det nån som visste hur man ordnade sånt :rolleyes: )

Klart att den är billig, finns det inga papper på den så duger den bara till att köra skiten ur på banan. Ser man det från det hållet så är den ju riktigt dyr :fakta

Jag har surfat på Blocket i flera års tid i princip dagligen och jag måste säga att det blivit mycket sämre den senaste tiden. Snart finns bara skumrask kvar. Alla bilar är import, långmilare, taxibilar och liknande dvs bilskojare och annat skumrask. På hemelektroniksidan luktar det stöldgods lång väg. Motorcyklar utan papper, stulna crossar, motorer från stulna hojar osv...

Hoppas Aftonbladet får lite bättre ordning på Blocket som dom nu köpt för över 180 miljoner kronor....

hp skrev:
Jag har surfat på Blocket i flera års tid i princip dagligen och jag måste säga att det blivit mycket sämre den senaste tiden. Snart finns bara skumrask kvar. Alla bilar är import, långmilare, taxibilar och liknande dvs bilskojare och annat skumrask. På hemelektroniksidan luktar det stöldgods lång väg. Motorcyklar utan papper, stulna crossar, motorer från stulna hojar osv...

Hoppas Aftonbladet får lite bättre ordning på Blocket som dom nu köpt för över 180 miljoner kronor....

kommer ihåg första gången jag var in på blocket, såg ut som vilken B-annonssida som helst, fan vilket klipp för killen som startade den

yepps, han lär va grymme rik!

om hojen inte är avreggad i tyskland så borde den ju ej gå o regga i sverige!

HanneZ skrev:
yepps, han lär va grymme rik!

om hojen inte är avreggad i tyskland så borde den ju ej gå o regga i sverige!

Inga papper? Tycker mig ha sett denne "Niklas" på andra annonssidor, då var det EU-moppar, en del utan papper..men inte helt säker..:confused:

hp skrev:

Jaha... hoppas dom inte förstör det som MS gjorde med hotmail genom att krångla till det med femtielva tjänster man inte behöver. Slutar med väl att det blir lika värdelöst som ebay eller nån av de andra svenska siterna man inte känner till. Och google lär väl gå samma väg .... grrr

Det blir ju 40 000:- om man nu lyckas regga den, det är ju inte sådär extremt billigt ändå. Folk blir ju inte av med svensksålda 99´or för 50 000:-

jag kan inte begripa varför man skall behöva vänta tills sommaren...det ,måste vara för att han skall få ett halvår på sig o sticka o gömma sig på hemlig ort lr nått..garanterat fiffel o krångel runt den hojjen

Status
Ej öppen för fler svar.
Back