Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cRoC skrev:Vart finner jag det?
En vän lyckades få tag på skivor för 3kr/st eftersom ett företag skulle läggas ned men dom såldes givetvis slut på nån dag![]()
Thundercat skrev:Inet har. 150 kr för 25 st.
Coola Ola skrev:Inets skivor är Princo-baserade vad jag vet = väldigt ojämn kvalitét. Kolla om du kan hitta vita (eller möjligen silvriga) Rited/Ridisc, dock ej de oranga som är riktigt kass. Själv köper jag bara Mitsubishi Chemicals-baserade skivor nuförtiden, de är de som alltid funkat i alla lägen (och inget strul med stationära DVD-spelare etc)
Det vart en höjning, dock nästan enbart på de "vanliga" kedjorna som elgiganten, siba, on off osv. Många andra, mindre webbaserade företag, har tagit en liten köksväg och placerat sig utomlands där de säljer prylarna till Sverige... eller åtminstonde står det så iafMingves skrev:Hur blev det med höjningen som alla snackade om i våras på DVD o CD?
Thundercat skrev:Vad är priset på de skivorna du köper? Vart köper du dem?
jimler skrev:Jag fattar inte varför alla klagar på princos billiga skivor??
jag har brännt 100 med stomp recordmax och inte misslyckats 1 enda gång... okej okej nero gillade inte de skivorna men men funkar ju asbra med stomp så vad har ni emot princo??
Har en nec 2500
Förresten kolla på www.wesellcd.com
M.G.F skrev:Tack för tipset med Wesellcds.com! Verkar super! Köpte en Nec ND-2510A igår och brände min första DVD-skiva. Lite strul med två brännare i datorn dock men det löste ju sig snabbt när man fick tag på uppdateringen till Nero.
Det jag är mest förundrad över hur det fungerar med DVD-spelarna, de stationära, och DVD-R samt DVD+R. Någon som kan upplysa mig?![]()
Coola Ola skrev:DVD-R har lite bättre kompabilitet med stationära spelare jfrt med DVD+R. Finns ett test nånstans på nätet med hundratals spelare och dvd-media. DVD-r funkade i drygt 96% av fallen medans DVD+R funkade i c:a 88% av fallen.
Jaså? jag har spel på både + och - skivor... så funkar det gör det...M.G.F skrev:Då tackar jag för svaret. Tur att jag köpt DVD-R. Fick reda på att spel på X-Box inte fungerar med något annat. Tänkte göra backup på alla mina spel där hemma så man kan ha i sommarhuset också.![]()
CorbenDallas skrev:Jaså? jag har spel på både + och - skivor... så funkar det gör det...
CorbenDallas skrev:Jaså? jag har spel på både + och - skivor... så funkar det gör det...
tycon1 skrev:Är du säker på att din inte är chippad oxå? (jag vet inte mer än någon annan här, ville bara hjälpa)
tycon1 skrev:Är du säker på att din inte är chippad oxå? (jag vet inte mer än någon annan här, ville bara hjälpa)
Coola Ola skrev:Är den inte chippad kan du väl inte spela kopierade spel öht?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |