Bilder på CCM till Gitzin

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Får lägga in lite bilder på CCM hojar speciellt till Gitzin då han väntar på att hans hoj ska tillfriskna :) .
Håll tillgodo :tummenupp

Bifogat

• DSC02435 kopia 3.jpg
    DSC02435 kopia 3.jpg
    60.3 KB · Visningar: 106
  • DSC02440 kopia.jpg
    DSC02440 kopia.jpg
    50.5 KB · Visningar: 87
  • ccm-r30-03-bikepics-194492 kopia.jpg
    ccm-r30-03-bikepics-194492 kopia.jpg
    107.1 KB · Visningar: 144
  • ccm-r30-03-bikepics-194493 kopia.jpg
    ccm-r30-03-bikepics-194493 kopia.jpg
    117.1 KB · Visningar: 123
  • CCM%204 kopia.jpg
    CCM%204 kopia.jpg
    64.2 KB · Visningar: 65
  • CCMfgf kopia.jpg
    CCMfgf kopia.jpg
    87.3 KB · Visningar: 66
Zana skrev:
Men se! Det gick ju faktiskt... Haha...
Visst går det :D .
Med Gitzin verkar faktiskt ha något fel på hojen, vi får väl se efter en bänkning eller så om inte även han kan slanga :tummenupp

HAHA jag vet inte om jag ska skratta,gråta eller tacka :( men fint att du tänker på mig iaf, :Bugar :tummenupp

jag prata med beviks idag och de sa att de inte kunde ta emot hojen eftersom de inte va säljare för ccm.. jag skrev tillbaks ett argt men snällt meil att det är ju faktiskt en suzuki motor och mikuni förgasare så nog faan bör de väl kunna fixa till skiten, det är ju det jag vill att de ska se över, :fatta!

faan tänk om man kunde göra så där på bilderna, fuck va skönt asså :brinnerup eller det kan man väl om man har en normalgående hoj

Gitzin skrev:
HAHA jag vet inte om jag ska skratta,gråta eller tacka :( men fint att du tänker på mig iaf, :Bugar :tummenupp

jag prata med beviks idag och de sa att de inte kunde ta emot hojen eftersom de inte va säljare för ccm.. jag skrev tillbaks ett argt men snällt meil att det är ju faktiskt en suzuki motor och mikuni förgasare så nog faan bör de väl kunna fixa till skiten, det är ju det jag vill att de ska se över, :fatta!

faan tänk om man kunde göra så där på bilderna, fuck va skönt asså :brinnerup eller det kan man väl om man har en normalgående hoj
Men det är väl klart att de ska kunna bänka den även om de inte är försäljare av CCM.
Munstycken tittar du hos många mc-handlare eller hos http://www.stibomotor.se/.
Hoppas det löser sig :pannkyss

Men Fredrik, att åka bakhjul är väl inte svårt ... ;-D

Gitzin skrev:

åh shit! så kommer guden själv in på forumet och börjar predika..... :Bugar :Bugar :Bugar tänk om alla vore som du, det skulle ju knappt behöva tillverkas framhjul :tungan :yoparty ne men när jag är klar med hojen så ska jag väl ge er lite lektioner om hur man kör igentligen, =) iaf....

Beviks kunde ta emot hojen och bänka och justera men helv*** vad dyrt detv ar, får ju lägga ut runt 3000 minst :4skrika så vi får väl se om det inte är bättre att vänta och sedan beställa 710 kit på en gång ??

Gitzin skrev:
åh shit! så kommer guden själv in på forumet och börjar predika..... :Bugar :Bugar :Bugar tänk om alla vore som du, det skulle ju knappt behöva tillverkas framhjul :tungan :yoparty ne men när jag är klar med hojen så ska jag väl ge er lite lektioner om hur man kör igentligen, =) iaf....

Beviks kunde ta emot hojen och bänka och justera men helv*** vad dyrt detv ar, får ju lägga ut runt 3000 minst :4skrika så vi får väl se om det inte är bättre att vänta och sedan beställa 710 kit på en gång ??

hyffsad timpening
:3freak

går de inte o göra en snikbänkning?
typ mäta avgasvärden o kolla efter dom?
elle funka de inge bra?

hmm vet inte riktigt, men bänkningen skulle osta runt 900 sen tar de också 900 i timmen för att jobba (justera), och eftesrom man har dubbla förgasare så tar det väl lite extra lång tid, men beviks är ju lite småkända för att va dyra och lite långsamma tyvärr, jag kollade också med carlbarks men de hade fullt till slutet av augusti, så han sa att jag skulle kolla med nåt annat dynocenter, men jag vet inga så kom med förslag eller länkar

TACK!!!!

Back