BEWARARE!!gotläningarna invaderar

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Det finns planer på att det kommer några gutar som ska köra ERF(rec)kanske redan till Mantorp
Då 50% av förarna inte ännu har licens så är inget säkert men från bekräftade källor så ska detta ordnas på en kurs på Gellåsen snart.

Team namn är ännu inte bestämt,men det finns alternativ

Gotland ramlikullers
Raukenrullers
Fårskallarnas hjulafton

Teamet kommer endast att bestå av två man så all hjälp med att hitta ut o in i depån mottages

Förarana är
Fredrik"sladdarn"Nyman
Johan"slowly"Tingström

Allt är dock ännu lösa ryckten

Jasså ska ni våga er ut från ön äntligen. Efter åratal av träning så ska ni våga er ut i stora världen.......

Hmmmm är det vi eller ni som ska vara rädda?

Du måste ju få med någon mer än bara Fredrik ni är ju så mycket folk på ön som kör att ni skulle kunna fylla halva REC själva om ni hade vågat er ut.:tungan

Lycka till grabbar hoppas vi syns redan på Mantorp.:tummenupp

/Henke

#129 TSK

Det var som .....

Detta är nåt man har väntat på i många år, ämnet har ju varit uppe för diskussion både 1 och 2 gånger över några öl.

Varför blev ni bara två? Mister Kolfiber vågar inte? Tony fixar väl inte tänder på söndagar? Herr Gaffatejp?

Kom upp i god tid på lördagen så vi hinner ljuga lite om hur snabba vi egentligen är.

/Urban (som funderar på att tjuvträna lite hos er nån dag på semestern)

Detta är nåt man har väntat på i många år, ämnet har ju varit uppe för diskussion både 1 och 2 gånger över några öl.

Varför blev ni bara två? Mister Kolfiber vågar inte? Tony fixar väl inte tänder på söndagar? Herr Gaffatejp?

Kom upp i god tid på lördagen så vi hinner ljuga lite om hur snabba vi egentligen är.

/Urban (som funderar på att tjuvträna lite hos er nån dag på semestern)
Som sagt ännu lösa rykten....vi är ännu bara två därför att det bara jag som vet om det ännu!!!!! kolfiber o tandis är säkert sugna när det väl drar ihopsig mr gaffa har nog gjort nåt nån gång och sen har vi ju eksomknäpuck till wildcard så det kanske blir två team.
Efter ett par öl !!!då har ju till och med jag vart snabb.....
men håll med om det kunde ha vart ett kul inslag..

Tingen

Ja nu jäklar ska det köras:) , ni grabbar (teen 129:arsele , looocky 13 mfl:tungan ) får nu chansen att bevisa att ni är så snabba som ni säger;). Det skulle ju vara lite pinsamt för er om ni blir varvade på första passet av ett par raukrockiesar;).

Det känns som den här tråden kan urarta i en härlig hetstråd inför racet:tummenupp

Last edited:
Ja nu jäklar ska det köras:) , ni grabbar (teen 129:arsele , looocky 13 mfl:tungan ) får nu chansen att bevisa att ni är så snabba som ni säger;). Det skulle ju vara lite pinsamt för er om ni blir varvade på första passet av ett par raukrockiesar;).

Det känns som den här tråden kan urarta i en härlig hetstråd inför racet:tummenupp

Hetsa du:arsele Vi får väl se om ni klarar att ta er till båten först.:tungan

Klarar ni er till Oskarshamn så kan vi göra som vanligt. Ni tar rygg på oss så att ni hittar till Mantorp. Väl på plats så kan vi ju börja hetsa lite:pannkyss

Raukaraur raukar phet:yoparty

Hetsa du:arsele Vi får väl se om ni klarar att ta er till båten först.:tungan

Klarar ni er till Oskarshamn så kan vi göra som vanligt. Ni tar rygg på oss så att ni hittar till Mantorp. Väl på plats så kan vi ju börja hetsa lite:pannkyss

Raukaraur raukar phet:yoparty
De va faan........du tror inte ens till båten
Upplägget är bombsäkert...Fredrik kör alla snabba varv och jag tar alla pacecar varv

lycky13

Härligt det vore jätte kul om ni får ihop ett team.
Hjälp löser sig det vet du. Jag kan visa Fredrik dom bästa sandfållorna:)

Mvh Jörgen

Härligt det vore jätte kul om ni får ihop ett team.
Hjälp löser sig det vet du. Jag kan visa Fredrik dom bästa sandfållorna:)

Mvh Jörgen

Det är nog ingen som betvivlar att du kan =)

Vad ska ni åka på för ekipage? Hynda eller Surskutti?

Har ni tränat kondis nu så ni orka Le Mans-starten?

Kommer ni till Mantorp så har vi ju samma förutsättningar iallafall då ingen av oss heller har kört där innan. Men det hindrar ju inte oss från att förnedra(s) ....

/Urban

Last edited:
Tjenis där borta har du fixat licens än så du kan va med och leka i sandlådan på mantorp den är jätte stor där finns plats till oss alla:) Ha det skönt där över jag har 3 veckor semester nu skall bli jätte skönt....

Tjenis där borta har du fixat licens än så du kan va med och leka i sandlådan på mantorp den är jätte stor där finns plats till oss alla:) Ha det skönt där över jag har 3 veckor semester nu skall bli jätte skönt....

Halloj, jag ska på licenskurs den 23-24 Juli på Gälleråsen så jag hinner nog få licensen till mantorp. Jag ska försöka hålla mig från sandlådan och inte krascha förhoppningsvis ( jag tror den var resarverad för andra;)). Hoppas du får en skön ledighet, här på ön ligger vi o tränar på ringen flera gånger i veckan så att vi är i toppform till racet;).

Halloj, jag ska på licenskurs den 23-24 Juli på Gälleråsen så jag hinner nog få licensen till mantorp. Jag ska försöka hålla mig från sandlådan och inte krascha förhoppningsvis ( jag tror den var resarverad för andra;)). Hoppas du får en skön ledighet, här på ön ligger vi o tränar på ringen flera gånger i veckan så att vi är i toppform till racet;).

Oj ska du tjuvträna på annan bana =)

Sandlådan är reservad, endast erfarna och VIP :yoparty

Vad ska herrskapet köra för skrevraket?

/Urban

Last edited:
Oj ska du tjuvträna på annan bana =)

Sandlådan är reservad, endast erfarna och VIP :yoparty

Vad ska herrskapet köra för skrevraket?

/Urban

Jajjamensan jag har tjuvtränat 4 dagar den här veckan:tummenupp så nu går det riktigt fort. Ställen i utgångarna ur kurvorna börjar bli mer kontrollerade och längre nu:). Jag vet inte vad vi ska köra för hoj, min är ju inte race anpassad än enligt reglementet så vi får se.

Last edited:
Jajjamensan jag har tjuvtränat 4 dagar den här veckan:tummenupp så nu går det riktigt fort. Ställen i utgångarna ur kurvorna börjar bli mer kontrollerade och längre nu:). Jag vet inte vad vi ska köra för hoj, min är ju inte race anpassad än enligt reglementet så vi får se.

Å Tingens 250 är ju diskad i reglementet. Annars hade det varit häftigt att få se den med feta ställ i kurvorna:D

Slår du dig inte medvetslös under licenskursen så brukar det inte göra så mycket om man råkar få välte:tummenupp.

Licens

Tjenis på dig där borta...
Hur gick det på Åsen för dig...

Back