Behöver musik-hjälp igen! "The Doctor", hjälp!

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Har hittat två låtar till som jag väldigt gärna skulle vilja veta vad de heter så att jag kan ladda ner, nej jag menar, köpa dem... :tummenupp
Kanske "The Doctor" som verkar vara väl insatt i musikens värld kan vara så vänlig och hjälpa mig igen? :confused:

Låtarna: Nummer 1 och Nummer 2

Hjälp uppskattas högt! :hej

Det ena clipet (Clip2) är tydligen Dune - Can't Stop Raving (en god vän hjälpte mig...) alternativt ngn Safri Duo låt.

Det andra clipet (Clip3) vet jag fortfarande inte, men det finns i Studio 33 - The 50th Story vid ungefär 35 min och 40 sec... Om nu det hjälper? Tvivlar jag ju på... Inte alla som har Studio 33s mixar... Iaf så har jag dem utdelade på DC och jag sitter inne på sporthojs hubb nu så... :rock

Tänk! Gnugga geniknölarna! :crash

Clip 2 låter mycket likt Dune - Can't stop raving, men den sista biten skiljer sig så det är möjligt att det är en Safri Duo låt. Jag har inte lyssnat så mycket på dem så det får du lista ut själv. Can't stop raving är ju bättre så det kanske är lika bra att du lyssnar på den. :hej

Sen verkar det ju omöjligt att få tag på 50th story men får jag tag på den kanske jag kan hjälpa dig. :fakta

Du... Är... Helt... Otrolig! :bow :bow
*Avgudar "The Doctor"*

Vad kan man säga? Tack! Tack! Tack!! :rock

Och skål för den delen, även om jag inte dricker alkohol... Får väl skåla lite Cola då... :öl <--- Kan ju även vara Coca-Cola!

Fast vid närmare eftertanke The Doctor:

yousuck.jpg

:slicka

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

&nbsp; Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back