Bastu 10/12

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
hagalundsgatan 24, solna. dörren till vänster om port 24.

tid: 19-23

ta med badbrallor,handduk,badtofflor, bira.
går att kämma in runt 10pers.

bastun är bokad kl 19-23. om det passar bättre å börja 19:30 eller 20 får ni hojta till om vad ni tycker.

1.christopher
2. jerker
3. pippi?
4. vladde?
5. wounder?
6.
7.
8.
9.
10.

Seriöst! Jag har hört om glada 80-talet bastu mm, men det finns knullkontakt.com för sånt i dessa svåra tider! hu huh hu :D

Såklart!
Seriöst! Jag har hört om glada 80-talet bastu mm, men det finns knullkontakt.com för sånt i dessa svåra tider! hu huh hu :D
Orka sitta framför tangentbordet när man kan svinga dasen i glada vänners lag!
Som dom säger på english:
"Try it, you might like it..."

1. christopher
2. jerker
3. Pledians
4. wounder
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jag har dubbelbokat mig:( Ska på födelsedagsfest...Nästa gång!:banana

Det snackades om något lussefirande på annat håll också som jag tänkte försöka svänga förbi, men man kanske kan göra "två flugor på smällen i ett" den kvällen!.. :)

Det lutar åt tuben faktiskt, men som vanligt när det gäller mig tar jag beslut så sent jag bara kan! Tänkte va där strax efter 19.

Det lutar åt tuben faktiskt, men som vanligt när det gäller mig tar jag beslut så sent jag bara kan! Tänkte va där strax efter 19.

ok då går jag ner vid 19.. eller så slår du mig en signal om jag inte e där. tar du med några band? :tummenupp

hårt att köra på släta gatdäck till bastun vladde!

Bifogat

• IMG_0770.jpg
    IMG_0770.jpg
    237.9 KB · Visningar: 91
  • IMG_0771.jpg
    IMG_0771.jpg
    235.1 KB · Visningar: 97
  • IMG_0775.jpg
    IMG_0775.jpg
    238.8 KB · Visningar: 75
  • IMG_0780.jpg
    IMG_0780.jpg
    237.4 KB · Visningar: 78
WOW!!! Trodde ALDRIG ni skulle ta bilder. OCH lägga upp dom här.
Bra jobbat!!:tummenupp:tummenupp
Och en brud fick ni med er t.o.m. Den sötaste hyndan på SH!:krama

Finns fler bilder i tidigare bastutrådar :tummenupp
Var det bra på din AW?

Bruden igår måste ha problem med njurarna så mkt svett som hon slicka i sig :näsblod

Finns fler bilder i tidigare bastutrådar :tummenupp
Var det bra på din AW?

Bruden igår måste ha problem med njurarna så mkt svett som hon slicka i sig :näsblod

Min AW sög balle i jämförelse med SH-AW!:arsele

Äh, va skönt att hänga med kollegorna utanför jobbet. Lärde känna ett par nya kollegor också. Inget vidare drag dock... Det bästa med kvällen var att jag fick parkering typ 20 meter från stället vi va på. Va visst en annan bilist som tänkte backa in på platsen men jag körde in och korpade platsen framför näsan på honom. You snooze you lose!!:D

Min AW sög balle i jämförelse med SH-AW!:arsele

Äh, va skönt att hänga med kollegorna utanför jobbet. Lärde känna ett par nya kollegor också. Inget vidare drag dock... Det bästa med kvällen var att jag fick parkering typ 20 meter från stället vi va på. Va visst en annan bilist som tänkte backa in på platsen men jag körde in och korpade platsen framför näsan på honom. You snooze you lose!!:D

krävs frigjorda hojåkare för att det skall bli bra AW!! :yoparty
men vänta nu... köra bil ?! äru nykterist eller går du fortfarande på painkillers?

Back