Bågarna rastas i Helsingborg

T-Bone

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Honda CBR 600-FA 2011
Nu sitter man på balkongen med en kopp kaffe och hör ett flertal MC's varva ut på rakan utanför Stattena. Med ett par månader kvar tills man har kortet blir man inte mindre avis.

Våren har kommit till skåne!

Igår såg jag faktiskt en MC snut stå på E6 mot malmö också. Rullade lugnt förbi i 110 km/h i bil :tungan

VaFaaaaa--an! Hata skåne mer nu! :P
Det är 60-70cm snö här! (umeå, norrland)
(iofs sol o 0.5C i skuggan men iaf)

(dvs Jag är avis som f-n att de kan köra hoj nu)

Last edited:
VaFaaaaa--an! Hata skåne mer nu! :P
Det är 60-70cm snö här! (umeå, norrland)
(iofs sol o 0.5C i skuggan men iaf)

(dvs Jag är avis som f-n att de kan köra hoj nu)

Du kan pusta ut (lite grann iallafall), vi här i mellersta Svealand har också typ 30-40 centimeter snö så att köra motorcykel kommer nog ta ett tag :(

Nej nu ska du inte vara sån :) Ja har dubbdäck på ktmen men när ja kom ut på de störra vägarna i natt så va dom ju HELT bara! :O

Ja ska flytta ner till Sthlm i slutet på Mars så jag hoppas att Sthlm inte har nån snö då .... suck...

Rastas rätt friskt här i Malmö också. Med största sannolikhet så rastar jag min till helgen också. Lite delar som skall smackas på bland annat handvärmare sen blir det nog MC till jobbet på måndag!

Ska ut en runda idag om jag hinner. Underbart fint väder idag. Solsken och säkerligen några plusgrader. :tummenupp

börjar bli sjukt sugen men jag saknar lite delar innan jag kan ta den till besikning :(

Skönt när ni rastar hojarna neröver...! Hade man en bandvagn så kanske man kunde åka här å! Hörde nån som sa att vi hade mest snö i hela Sverige, men guuuu va skoj! Nä, ja int bitter! :mad:

Slutet på mars är det dags. Härligt. Hoppas Herren bjuder fint väder när hojjen ska hämtas.

What, känns helt overkligt att det är körbart redan nu där nere. Här är det ju meterhöga vallar. Höll på att fronta med en bil idag för att det var så hög vall i en kurva att jag inte såg bilen. :brynad

Jag hade 25 grader i uterummet igår, och första banköringen är bokad.

Gött mos...

Last edited:
Malmö-bor + andra som är sugna på liten tur i morgon, kolla i The Pink Ladies MCs forum. :tummenupp

Back