Arga medlemmar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Är det inte en något negativ stämning på forumet nuförtiden?
Man pratar om att misshandla folk, skjuta snutar, hugga händer och döda bilförare till höger och vänster.
Kan inte alla se till att få ut sina agressioner på annat sätt innan dom skriver inlägg, kanske en sandsäck bredvid datorn vore något?

Var glada nu och kom ihåg att kramas i trafiken. :D

God natt alla! :hej

jo, ibland känns det nästan som om man befann sig mitt ibland ett gäng halvkriminella personer :(

John Holmes skrev:
Är det inte en något negativ stämning på forumet nuförtiden?
Man pratar om att misshandla folk, skjuta snutar, hugga händer och döda bilförare till höger och vänster.
Kan inte alla se till att få ut sina agressioner på annat sätt innan dom skriver inlägg, kanske en sandsäck bredvid datorn vore något?

Var glada nu och kom ihåg att kramas i trafiken. :D

God natt alla! :hej
Håll käften!!!!
jag ska skjuta sönder händerna på dig till höger och vänster.

Matin skrev:
jo, ibland känns det nästan som om man befann sig mitt ibland ett gäng halvkriminella personer :(

Jag kör för fort ibland, så jag skall klassas som helkriminell! En gång hände det att jag svängde utan att blinka på en enslig väg utan trafik. Blev så uppspelt så jag kunde inte sova på en vecka.

Jag ber om att få bli inspärrad på obestämd tid..... men samhället skiter fullständigt i mig :fakta

750RR

loser skrev:
Skall vi bilda en klubb typ "To Hell With Turn Signals Mc", med mottot:
Våga vägra blinka.
Det är såna som ni som gör att försäkringarna är så dyra. :mad:

Bingo skrev:
Det är såna som ni som gör att försäkringarna är så dyra. :mad:

Öh, nähe, för jag har skaffat en tilläggsförsäkring för att slippa blinka när det inte är någon trafik. Den var skitdyr och det var konstigt nog inte försäkringsbolaget som sålde den, utan en kille på IKEA parkeringen i Jakan.
(Men jag skenförsäkrade den på farsan, så det blev lite billigare) ;)

Jag tror det beror på att det är sommar och väldigt många är ute och åker hoj. Och utsätter sig för dumma bilister. Och tjuvar. För att inte glömma idiotiska knuttar.

Aggressionerna lär väl minska till hösten när många ställer undan hojen.

E första dagen på jobbet idag efter semestern, jag har rätt att va sur å grinig! :6surkart

Å gissa hur glad man blir av att komma hem från en resa och upptäcka att svärföräldrarna är på besök. Och att de stannar en vecka. Och att jag måste vara trevlig hela tiden, vilket fö strider mot min natur. :(

Jag är fruktansvärt arg för tillfället på grund av att en idiot gett sig på min hoj och förstört hela sommaren :(

Jag är alltid go och glad :tummenupp

Kramar alla på sporthoj, speciellt G1. För att jag alltid är så dum mot dig. FÖRLÅT :rolleyes:

:hej

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back