Video Använd inte mc-skydd, det är för dyrt!

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Nu är ju dock alla svenskar aldrig ett folk som någonsin skulle slänga på sig foppatofflorna eller fuska med skydd när de ska iväg och köpa lite glass på närmaste hak :hihi

Last edited:
Va? Ont att växla i sneakers? Njäää

Kan man göra liknande video om hur kneget sliter ner en? Eller nej de vore hemskt om folk insåg det

håller med! skydd kostar pengar och sjukvården i sverige är gratis så sälj alla skydd och använd sjukvården istället :yoparty

håller med! skydd kostar pengar och sjukvården i sverige är gratis så sälj alla skydd och använd sjukvården istället :yoparty

Gratis sjukvård? Knappast va?

Men det är ju billigare att begrava än att laga. Så kör näck så länge du inte kör mesigt! :-)

gör så ont att växla upp utan riktigt på fötterna bara...

Beror på var man lägger bandet på flippfloppsen, men brukar funka bra, no worrys.

Ännu ett plus är att det motiverar att inte meskicka då grushojen ska startas. Mer än en 5 kickar så börjar det göra ont i sandaler.

En tanke i detta är de personer som pluttrar runt i jeans på sina hojar för att de inte har skydd på sig. Sedan när de får på sig sitt skinnställ och tror att de är mer oövervinnerliga än stålmannen himself :7peta

Äsch, den totala summan är ju heeeeeelt överdriven. Det måste finnas billigare
alternativ från den svarta marknaden... :öga

Undra om försäkringen täcker ens skador när man inte kör med skydd, mena e ju sommar å inte fan tar man på sig allt för att börna till stan för att glo på bruttorna å ta en kaffe inte...

Hej! Det är med en tår i ögat som jag bestämt mig för att sälja min ena lunga.
Jag hade gärna behållt den men är i stort behov av en ducce 1198 så att jag kan bomba helvete.
Fint skick, har aldrig rökt mer än nyårscigarrer. Kan behöva lite motion men det lämnar jag över till nästa ägare.
Prisidé: $100000
PM:a vid intresse

:rolleyes:

Back