Angående Lelles Mc?

Egentligen ska du göra tvärt om.

Först kontrollera firman, sedan beställa

Men i just detta fallet gör det inget eftersom Lelles är en av de bästa och seriösaste aktörerna på marknaden.

Cirkulerar alltid historier om handlare, inte minst de större men av egen erfarenhet så har jag bara goda erfarenheter från butiken. Däremot har jag aldrig beställt något från deras webshop, som sagt historier förekommer och där finns bl.a. att läsa om snigellogistik från webshopen.

Drar det ut på tiden så är det bara att lyfta på luren, brukar vara den bästa lösningen.

Hej!

Jag beställde också grejor från dem via webshopen och allt fanns i lager. Det tog lång tid, men de var pålitliga och levererade utan andra problem.

På tal om pålitligt...jag beställde ett centralstöd från kedo.de i Tyskland till min TDM 900. Betalade på fredagen vecka 1 och onsdag vecka 2 kom paketet, trots att de enligt webben inte hade grejen i lager. Fick paketet levererat till dörren. Dessutom var det ca 400:- billigare än att beställa samma produkt från webbshop i Sverige med frakt och då till närmaste postombud.

Last edited:
Beställde lite småprylar via deras webshop för ett halvår sedan. Allt blev levererat utan strul inom ett par dagar. Riktigt nöjd.

Nyttjar lelles frekvent och är en flitig webhandlare, mestadels blir det reservdelar till grabbens ktm 50sx, inga problem öht, oftast har jag det jag beställt hemma dagen efter, eller ja alltid faktiskt:tummenupp

Har beställt kläder, hjälmar etc till grabben utan problem! Nu i vintras skulle jag beställa reastövlar, enligt webshopen fanns stövlarna i den storleken jag behövde och la in en beställning, dagen efter ringer lelles upp för att tala om att stövlarna i storleken jag har beställt är slutsålda och att dom inte hunnit uppdatera systemet, han bad så hemskt mkt om ursäkt och försökte fixa ett par andra stövlar för samma peng men tyvärr hade dom inga små storlekar kvar på ngn stövelmodell alls, tycker att det var riktigt bra service att höra av sig:tummenupp likaså var det när jag skulle beställa en komplett matchande uppsättning scottkläder, allt fanns utom handskarna i samma serie, lelles ringer upp och beklagar men undrar om det är okej att skicka ett par andra scotthandskar istället! Nä som sagt, för mig har dom funkat klockrent men jag vet att alla inte är fullt så nöjd som jag men så är det alltid.

Köpte mitt första helställ där för 4år sedan, ett Dainese-ställ som visade sig vara ett måndagsex, fick bytaut detefter två månadersanvändning mot ett Alpinestars ställ utan tjafs.
Köpte nyligen bromsslangar till nya R1an från Lelles över telefon, de var restade och siulle ta två veckor, en vecka senare kom de hem :tummenupp

Fått bra bemötande dom gånger jag har varit i butiken och har alltid gått bra och fort när jag har handlat från deras hemsida. Du kan vara lugn :tummenupp

Handlat av dem på internets men även haft med kundservice att göra, mycket bra bemötande och mycket mycket bra service, 11 stjärnor av 10 från mig baserat på två köp :)

Absolut fenomenala leverans tider vid båda tillfällen.

Bara handlat i butiken och då kläder, min erfarenhet av bemötande är väl sisådär.
Ena gången trevligt och bra, andra gången totalt värdelöst.

Men det är min mening av det hela.

Har bara gott att säga om Lelles.
Hittills bara handlat i webshopen, grejorna har varit rätt och skickats snabbt.

Beställde ett Yuasa batteri i höstas, tyvärr ville det inte ta laddning...
Just typiskt tänkte jag, det här lär ju bli ett helsike att bevisa...

Ringde upp och förklarade läget.
-Inga problem, jag vill bara undersöka batteriet först, jag skickar en returetikett.
-Går det inte att mejla, frågade jag?
-Hmm.... Jo det gör det visst, skrattade han.
Ett nytt (fungerande) batteri dök upp med vändande post :banana

Jag beställde mitt slipon kl 15:05 på en fredag av dom och på måndag hämtade jag ut det på posten. Sjukt snabb service!!:Bugar

http://sv.wiktionary.org/wiki/seriösaste

"Seriösaste" är en korrekt böjningsform av seriös, men man kan också skriva "mest seriösa" i superlativ attributivt obestämd form.

Alltså..................... Seriös/mer seriös/mest seriöst

Men alldesles oavsett bestämd form/prediktativt eller in neutrum är seriösaste FULLSTÄNDIGT KÅrecKT

Böjningar av seriös Positiv Komparativ Superlativ
Attributivt
Obestämd
singular Utrum seriös
Neutrum seriöst
Bestämd
singular Maskulinum seriöse seriösare seriösaste
Alla seriösa seriösaste
Plural seriösa seriösaste
Predikativt
Singular Utrum seriös
Neutrum seriöst seriösare seriösast