Allsvenskan 2006

Vem vinner allsvenskan 2006

• Antal röstningar
    0

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Vilka vinner? Vilka försvinner? Vem blir årets skyttekung? Vem gör sitt stora genombrott i år?

Jag tror att Dioh Williams kommer vara med i toppen av skytteligan.

De fyra första lagen tror jag är IFK Göteborg, Djurgården, Malmö FF och Halmstad.

Öster och Gefle åker ur och Örgryte får kvala.

Gött premiär för IFK ikväll mot nykomlingen Öster. Jag tippar ett kryss som skräll. :)

Djurgården vinner i år igen, MFF blir tvåa, IFK ICA kommer trea. Gefle och Stockholms förortslag åker ut.

Last edited:
Snart är det dags. Ska bli roligt att välkomna Öster till Allsvenskan med en rejäl omgång!

Jag tror att Blåvitt tar guldet, Djurgården tvåa, Kalmar trea och MFF fyra.
AIK åker ut med buller och bång, Öster likaså. Gefle får kvala.

hållundan skrev:
2056551 Snart är det dags. Ska bli roligt att välkomna Öster till Allsvenskan med en rejäl omgång!

Jag tror att Blåvitt tar guldet, Djurgården tvåa, Kalmar trea och MFF fyra.
AIK åker ut med buller och bång, Öster likaså. Gefle får kvala.
Yiha nu ska man ner och kolla på matchen, Go Öster Go öster :hihi

Häcken kryssar borta mot MFF, 1-1.

Blåvitt kryssar även dom hemma mot Öster. Verkade dock onekligen som att Blåvitt hade ett gäng vassa chanser i andra halvlek...

GAIS toppar fortfarande.

Precis hemkommen från IFK matchen. Jo IFK hade några chanser men helt klart var Öster det bättre laget, de skapade långt mer chanser än IFK och tryckte på det mesta av matchen.

Blåvitt fick ju iallafall en bättre start iår om man jämnför mot förra året, 0-3 mot Assyriska.. Och 0-0 var väl ganska rättvist på Ullevis sket plan igår!

Finns det någon vettig förklaring till den usla publiksiffran igår? 7118 :va

Djurgården tar dubbeln i år igen!

öster och aik ramlar ur, öis kvalar.

FFF-HTB

Jag tror allsvenskan blir inställd i år. För att det horas i Tyskland.

Back