Allsvenskan 2005

FAN! Denna tråden tänkte ju jag starta!

Gött ändå katten! Det blir blåvitt guld iår. (Kanske MFF, kanske IFK)

:angel

Thundercat skrev:
Imorgon drar allsvenskan igång med Helsingborg - Halmstad.
På söndag är det dags för de två lagen som tippas etta och tvåa.

Hur tror ni att det går i år?

Heja blåvitt! :Bugar

App app app.... nu får du hejda dig!

Svenska mästarna 2004 - Malmö FF aka Svenska Mästarna 2005 står i tacksamhets skuld till Änglarna (vi glömmer aldrig den dagen) och i premiärer kan allt hända. Tror därför på ett oavgjort resultat, vi får börja lite snällt.

Helsingborg klipper till Halmstad på Olympia.

Även om mitt hjärta brinner för djurgården, så tror jag att blåvitt är ett potentiellt vinnarlag. Malmö eller DIF därefter. Jag går väl emot strömmen och säger att bananskalsinglidande Assyriska kommer inom topp 10.

Med reservation för en total felbedömning :rolleyes: .

Hur tungt det än känns att säga så kommer Malmö FF ta guld. Djurgården kommer tvåa eller trea.

Go go go djurgården!

Tror att Halmstad får det svårt mot Hif. Men att de slutar bland top 5.

optimist Javisst

Eftersom man är Helsingborg trogen måste jag säga att Helsingborg och Göteborg gör upp om Guldet. Malmö blir året flopp på en 6:e plats och häcken överraskar alla med att knippa 4:de platsen.

Gött med en bra start på säsongen.

Helsingborg kommer som vanligt varva lysande utskåpningar av de bästa lagen med plattmatcher mot bottenskrapet. Dvs de hamnar nånstans strax ovanför mitten.

Malmö, Göteborg och Djurgården gör upp om det.

Otee skrev:
Eftersom man är Helsingborg trogen måste jag säga att Helsingborg och Göteborg gör upp om Guldet. Malmö blir året flopp på en 6:e plats och häcken överraskar alla med att knippa 4:de platsen.

Och jag som ville bli er depåslav i ERF... :brinnerup
E du rent från vettet pöjk! Malmö blir Svenska Mästare 2005 också sa jag ju.

Det här med depåslav måste omförhandlas.

Inga baby blauee
i depauen

Skämt och sido, du är välkommen att hjälpa till när som helst!!!

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Och jag som ville bli er depåslav i ERF... :brinnerup
E du rent från vettet pöjk! Malmö blir Svenska Mästare 2005 också sa jag ju.
Kan man annat än att instämma.
Vi börjar med att krossa ICA den 10:e... Och resten vet ni utgången av :D

Otee skrev:

JAg tror att häcken kan överraska i år. De har en hel del intressanta namn. Dioh Williams kan nog få ett riktigt genombrott i år.

Back