560 SMR eller 525 EXC

Cobretti

Iskall-Pilot
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
KTM 525 Motard 06:a
Har tänkt att sälja av min 660 till våren & köpa antingen en 525exc eller 560smr.
Det jag undrar är om det är mkt mer meck med SMR än EXC ?
Tar tacksam mot tips om för & nackdelar med SMR på gata.

Tack på förhand !

Cobretti skrev:
Har tänkt att sälja av min 660 till våren & köpa antingen en 525exc eller 560smr.
Det jag undrar är om det är mkt mer meck med SMR än EXC ?
Tar tacksam mot tips om för & nackdelar med SMR på gata.

Tack på förhand !
Nackdelen med SMR på gata är att den inte är godkänd för det, annars ska det inte vara mer meck med den. Så ska du hålla dig på vägen är det enklast att köpa en EXC.

tror jag inte, jag ser ingen mening med att ha en reggad racehoj iallafall:hihi

nja men de e väl e grym maskin att ha på gatan som vanlig motard med ell e de inget ni rekomenderar...
hur mycke mer service e de på dom än andra .... husan har ja förstått att de e mycke service på e de nåt liknande på denna?

vad blir straffet i dagens läge om man kör en enduro reggad cykel på gatan? försäkrad o iordning me alla ljus osv o när man har mc kort

nja men de e väl e grym maskin att ha på gatan som vanlig motard med ell e de inget ni rekomenderar...
hur mycke mer service e de på dom än andra .... husan har ja förstått att de e mycke service på e de nåt liknande på denna?

vad blir straffet i dagens läge om man kör en enduro reggad cykel på gatan? försäkrad o iordning me alla ljus osv o när man har mc kort

Jag hade köpt husa 650 istället för allt slit för att kanske få igenom en 560.
Husan är ännu vassare än 560 och redan reggad, dessutom med lysen och övriga elsystemet!

Jag hade köpt husa 650 istället för allt slit för att kanske få igenom en 560.
Husan är ännu vassare än 560 och redan reggad, dessutom med lysen och övriga elsystemet!

Håller med till viss del:tuttar men det är en ganska fin känsla att glida runt på en 560 faktiskt:tummenupp min är inte väg reggad kan jag ju säga men jag har lika kul ändå.. men om du nu tvunget vill köra reggat så köp en husa 650 istället.

har fått tag i en som går o enduro regga men saknar de berömda coc intyget.

men åter till frågan vad e de ja åker på om polisen stoppar mig o har järnkoll på detta me enduro regg.
kan man försäkra enduro reggade ?
men eftersom den inte e besiktad lär man väl inte få skattemärke ell?
o köra utan skattemärke syns ju ganska väl.

kom me lite info ni som har åkt fast för enduro reggat o inte vad ni hört nån råkat ut för utan helt egna berättelser.

Allvarligt?:yoparty skicka länk:fyllisar

[YOUTUBE-ID]fXSRZrPuHLM[/YOUTUBE-ID]

Det var visst en 450, kanske lite löjlig video men intressant!
10.000$ invested, man kan ju undra hur mycket av det som går till att få den reggad?

Är ni intresserade är det ju bara att PM;a han på tuben, eller rent av köpa den!

:)

[YOUTUBE-ID]fXSRZrPuHLM[/YOUTUBE-ID]

Det var visst en 450, kanske lite löjlig video men intressant!
10.000$ invested, man kan ju undra hur mycket av det som går till att få den reggad?

Är ni intresserade är det ju bara att PM;a han på tuben, eller rent av köpa den!

:)

Är en 450..."This is my 2006, KTM 450 SMR..."

500$ för elstart!? Hellre kickar jag då :yoparty

Är en 450..."This is my 2006, KTM 450 SMR..."

500$ för elstart!? Hellre kickar jag då :yoparty

Jag vet, försökte redigera in att det var en 450 i videon direkt efter jag postat men då la sporthoj (som vanligt) av och kunde inte komma in på flera timmar :yoparty

HAHAHA upptäckte precis en sak, notera att det jag försökte redigera in kommit med i ditt citat av min text men inte i min text. Skumt! :fyllisar

Back