Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


Tror Acostas "överkörningar" till stor del kan tillskrivas ungdom och vilja på lite för klent material.Kan nån ge mig facit på vad det är Acosta gjort? Mitt minne säger att han kör grisfort i början av racen för att sen droppa ifrån.
Beror det på att han överkör omoget i början och kör slut på däcken eller gör den omogna överkörningen så att han måste spara bränsle på slutet? Det kanske är en kombination?
Det är lättare att initialt köra fortare än övriga om man inte har tänkt på att man ska köra hela racet.
Hos Bagnaia ser jag inte ens nån trend i beteendet. Det är flipperkula mellan ändarna av resultatlistan.
Min bedömning av Di Giannantonio är att han disponerar racen motsatt mot Acosta. Han har mer bråttom mot slutet.
Likheten mellan Morbidelli och Bagnaia är att jag kan använda uttrycket flipperkula för båda, men i Morbidellis fall är det mellan andra förare och inte i resultatlistan.
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |