15 minuter kvar

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
Ja som sagt så fyller jag 19 år om en kvart och då räknas jag som gubbe:näsblod så vad ska jag hitta på den här sista kvarten som ung?

Tack! Du var först med att gratta mig dagen jag fyller år (00:01) :tummenupp

Nu blev jag helt plötsligt jättetrött i hela kroppen samt mitt hår blev grått och mina leder värker :brinnerup

Efter att du har fyllt 30 kommer du på allvar vara glad över varje dag du vaknar utan att ha ont nånstans :)

Livet börjar först vid 30 !!! det är då man kan börja skörda det som man har åstadkommit och njuta av det...
(säger en klok och erfaren 44-åring som är ung i sinnet)

/Juha

När man är 19 är man precis lika naiv och pantad som när man var 18, fast man tror att man på något magiskt sätt blivit äldre och klokare.

ps: grattis.

Räds man av att bli äldre och mer erfaren?

Tycker du inte själv att dom här uttalandena krockar? Man har äntligen råd och vill göra massa saker men man kan inte.:näsblod

Efter att du har fyllt 30 kommer du på allvar vara glad över varje dag du vaknar utan att ha ont nånstans :)

Livet börjar först vid 30 !!! det är då man kan börja skörda det som man har åstadkommit och njuta av det
(säger en klok och erfaren 44-åring som är ung i sinnet)

/Juha

Men å andra sidan har jag träffat en hel del folk som bevisat att livet inte tar slut vid 25 man har bara mer leksaker (om det är det man vill)

jag hade gärna fått erfarenhet utan att åldras :)

och vad är det farliga med att fylla 19? själv blev jag mer deprimerad när jag fyllde 20 och inte var tonåring längre :näsblod
DEt är faktiskt lite dprimerande specielt närman inser att man ska vara vuxen men inte har en annong om vad man vill på långsikt

Last edited:
Bara 19 år?! Då är väl man knappt könsmogen än? :va :D

Grattis lillkillen, var inte orolig för dina siffror,
det är hur du är och beter dig som räknas :krama

Back