?Gratis lunch Probike Syd 22/10?

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Gratis lunch på Probike Stockholm Syd. Vi träffas på plats 11.30. Tänkte att vi vid väder tar en liten tur efter provkörning/lunch och avslutar sen på balla "Café Rost". Ett "vardagsrum på söder", som måste upplevas. Dom kör dessutom live eftermiddagsjazz på lördagar ?? http://www.roststockholm.se/

ℹ️ "Välkomna till årets sista Provkörnings-event. Vi bjuder alla provkörare på grillad hamburgare och dryck samt har kanonerbjudanden på våra demos och utvalda hojar. Välkomna!"

7439852_orig.jpgFB_IMG_1665390474800.jpgScreenshot_20220929-170726_Google.jpgScreenshot_20220929-170524_Facebook.jpgScreenshot_20220929-171350_Google.jpgScreenshot_20220929-165726_Google.jpgScreenshot_20220929-171208_Google.jpg
 
Last edited:

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Är det inte för halt i mörkret på morgonen dyker jag förbi med min SportHoj efter jobbet. Slutar 5 norr om Tokholma så det blir ingen gratis hamburgare utan ett besök på Rost.
Det förstås om några är kvar då...
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Tänk att jag missat ett sånt fränt fik? En punkt till på min Bucket list, tack för tips på fik. :)
Edit: kikade just I arbetsschemat, kors jag är ledig (wow!) så ev kommer jag till fiket.
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Är det inte för halt i mörkret på morgonen dyker jag förbi med min SportHoj efter jobbet. Slutar 5 norr om Tokholma så det blir ingen gratis hamburgare utan ett besök på Rost.
Det förstås om några är kvar då...
Vi kommer att hänga på låset där på "Rost" när dom öppnar klockan 4, och är nog inte kvar så länge. Folk suktar ju efter lördagsbiran... ?
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Vi kommer att hänga på låset där på "Rost" när dom öppnar klockan 4, och är nog inte kvar så länge. Folk suktar ju efter lördagsbiran... ?
Meh, så kan du väl inte göra... :7peta
Lördagsbiran kan väl vänta lite om motorcykelintresset går före ölintresset? :va

Nu slutar jag jobbet fem norr om Tokholma så jag får väl åka förbi och ta en bild på stället ni lämnat. :(
Det positiva är att det här är min sista ordinarie arbetshelg. :banana
Det blir nytt jobb nästa månad. :tummenupp

Men lördagsbiran kommer fortfarande snäppet efter motorcykelintresset.
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Meh, så kan du väl inte göra... :7peta
Lördagsbiran kan väl vänta lite om motorcykelintresset går före ölintresset? :va

Nu slutar jag jobbet fem norr om Tokholma så jag får väl åka förbi och ta en bild på stället ni lämnat. :(
Det positiva är att det här är min sista ordinarie arbetshelg. :banana
Det blir nytt jobb nästa månad. :tummenupp

Men lördagsbiran kommer fortfarande snäppet efter motorcykelintresset.
För mig med men vis av erfarenhet gällande många deltagare på turer. Nu får vi väl se vädret också. Just nu ser det inte så himla positivt ut. Har över 30 deltagare från gruppen som klickat kommer eller intresse och nog mestadels för att glo på hojarna och käka gratis lunch på Probike.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
För mig med men vis av erfarenhet gällande många deltagare på turer. Nu får vi väl se vädret också. Just nu ser det inte så himla positivt ut. Har över 30 deltagare från gruppen som klickat kommer eller intresse och nog mestadels för att glo på hojarna och käka gratis lunch på Probike.
Om kravet på vädret är 20+ och sol så ser det faktiskt inte positivt ut. :fakta
Men är det inte isigt när jag kör till jobbet i mörkret så dyker jag förbi efter jobbet... :hej
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top