övrigt!

Gitzin

Streetfucker
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
Honda crf 250, Ktm 690 smcr-13 , Haft: Ktm 525 sm, KTM 950 smr, T speed triple, husaberg 650, CCM 650, kawwa AR 125, Honda Nsr 125, sukka 250
TJA!, jag sitter här och smeker mitt gips och glider runt i forumet lite. Ser mest problem av olika hojar och lite annat sånt som bara rör vissa.

Ta och skriv lite här om dagen eller några andra "dagens händelser" så man kan läsa lite annat än problem elelr vissa tips här på forumet, :tungan

Ni kan ju komma på lite coola motardordspråk elelr nåt annat kul som man kan läsa.

Jag kan ju börja med att skriva att jag har väntat i nästan 2 månader på mina ccm delar, inte bra inte. Nu kan jag ju inte köra ändå enligt läkaren men ändå! :huvet

Jag har inte mkt att säga, förutom att jag blir en semisvikare, kommer att handla gathoj i helgen. Dock blir KTM:en kvar, så jag slutar inte med det...
Vackert väder är det också.

fint väder ute.. hojen ligger i delar i garaget efter krashen och mitt knä läker.. Allmänt seg och orkar inte göra något idag. Var nyss och lämnade tillbaks en rakapparat som gick sönder om någon undrar..

Ett ordspråk till alla supermotard åkare.

Små hjul stor snopp.

Vet inte om det är så bra. Jag hitta just på det :rolleyes: Om det finns några begåvade själar där ute som kan hitta på nåt bättre ordspråk till supermotarder så lyssnar jag gärna. Men det är en start!

enduroemil skrev:

Små hjul stor snopp.

Vet inte om det är så bra. Jag hitta just på det :rolleyes: Om det finns några begåvade själar där ute som kan hitta på nåt bättre ordspråk till supermotarder så lyssnar jag gärna. Men det är en start!
ska köpa mig en minimoto isf.. :hihi

enduroemil skrev:

Små hjul stor snopp.

Fast motarder har ju lika små (eller stora) hjul som sporthojar men du menade kanske bara att offroadåkare har små penisar i största allmänhet?

Coola Ola skrev:
Fast motarder har ju lika små (eller stora) hjul som sporthojar men du menade kanske bara att offroadåkare har små penisar i största allmänhet?

:7peta Hörrö! Jag är offroad åkare! Fan jag öppna pandoras ask :3freak Nej att offroad åkare har liten snopp bara för att dom har stora hjul på sina hojar stämer inte. Deffinitivt inte i mitt fall :rolleyes: Hur det är i andra fall ska jag inte ytra mig om om :hihi

Och innan nån frågar. Tänker inte läga upp några bildbevis

PS: Ska kliva ut ur offroad träsket nästa år och bli supermotard/offroad åkare. :banana

HAHA okey, hmm vi som kör motard sätter ju i vissa fall på offoad däck på vintern, är det nån symbol för att pe**sen krymper i kyla också då elelr?

Jag ska iaf lämna in min båge i dag, de lovade att levaransen skulle komma på fredag, det är typ 89nde gången de lovar så jag tror de ljuger nu också men man kan ju hoppas,

SNART ÄR DET JUL!

Gitzin skrev:
HAHA okey, hmm vi som kör motard sätter ju i vissa fall på offoad däck på vintern, är det nån symbol för att pe**sen krymper i kyla också då elelr?

Jag ska iaf lämna in min båge i dag, de lovade att levaransen skulle komma på fredag, det är typ 89nde gången de lovar så jag tror de ljuger nu också men man kan ju hoppas,

SNART ÄR DET JUL!

Varifrån beställde du? Om det är via din svenska återförsäljare så går det förmodligen genom den danska generalagenten=helt värdelöst. Det tar sjukt lång tid, är dyrt och risken är att du får fel grejer, iaf min erfarenhet. Beställ direkt från www.hainesmc.co.uk istället. Ofta nästan halva priset och du har grejerna inom en vecka i de allra flesta fall. Frakten från england är bara några hundralappar även om man beställer riktigt tunga grejer (hjul etc).

Oj då! ja för grejerna hade fortfarande inte kommit =) så han lova tills nästa fredag!
men det där kan nog vara värt att kolla upp då. Jag kommer ju absolut att behöva köpa nya delar så småningom igen,

Jag har beställt nya däck också, Continental conti force trro jag de hette, nån som vet för/nackdelar? Förresten så tar jag bort gipset på torsdag åååhh YEAH!

helt sjukt, fortfarande inte fått nåt av dem, de lova tills nästa fredag igen!! ??

ajja jag lär mig gå nu iaf!

Back