å vem fan är han då??RW*looser

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Robbie: Jag vill inte åka till Sverige

Han hånade Sverige inför publiken på Parken i Köpenhamn i går.

Robbie Williams häcklade Sverige under sin konsert i Köpenhamn i går.
På scen sa han:
- Svenskarna var riktigt usla förra gången jag var där.
I dag landar Robbie Williams i Sverige.
Men han gör det inte med ett leende på läpparna.
Snarare tvärtom.
Den förre Take That-stjärnan klargjorde tydligt vad han tycker om Sverige under sin konsert på Parken i Köpenhamn i går kväll.
Inför Aftonbladets recensent Per Bjurman och 45 000 andra åskådare sa Robbie:
- Svenskarna var riktigt, riktigt, riktigt usla förra gången jag var där, sa Robbie.
Han fortsatte:
- Nu ska jag till Sverige, vet verkligen inte varför, jag borde ha gjort en show till i Danmark istället.
- Det är med sorg jag åker härifrån till shitty Sverige.

Fansen gillar Robbie
Det är inte första gången Williams ger sig på Sverige.
Tidigare har han i en dokumentär förklarat hur illa han tycker om Sverige.
Men även om Robbie inte tycker om Sverige - gillar hans svenska fans honom desto mer.
Morgondagens konsert på Stockholms Stadion är sedan länge utsåld.
I dag anländer Robbie Williams till Sverige.
Mot sin vilja.

han har väl fått för sig att danskar inte gillar sverige och kör på det för att roa publiken.
Förra året i sverige häcklade han England och sade att dom kan fan inte klappa i takt med musiken ens.
Tror nog man kan ta det där med en nypa salt, men som alla stora artister tenderar dom efter ett tag att bli lite väl excentriska.
Robbie :tummenupp Otrolig röst och en entertainer måste jag säga.
(Nu får jag väl gay-stämpel :D )

vem bryr sig. eftersom jag tycker han är lika usel så har jag aldrig köpt varken skivor eller biljetter :D

sEiKo skrev:
han har väl fått för sig att danskar inte gillar sverige och kör på det för att roa publiken.
Förra året i sverige häcklade han England och sade att dom kan fan inte klappa i takt med musiken ens.
Tror nog man kan ta det där med en nypa salt, men som alla stora artister tenderar dom efter ett tag att bli lite väl excentriska.
Robbie :tummenupp Otrolig röst och en entertainer måste jag säga.
(Nu får jag väl gay-stämpel :D )

Han verkade inte ha något emot Sverige när han var hos Sen kväll med Look.
Så det är säkert bara någon grej han kör med. :)

Bra sångröst har han dock. Bästa videona är dem med Kylie :D :D :D

sgtpepper skrev:
Tja, så länge som Iron Maiden diggar Sverige så skiter jag ärligt i vad en före detta Take That-snubbe tycker :fakta :D.

Steve Harris: Svenskarna är våra blodsbröder :rock :fakta :D.
exakt, varför ens bry sej om vad en egocentrisk b*g tycker om Svedala, det enda som räknas är ju att Steve Harris med kompani gillar Sverige o kan göra riktig musik

Jag tycker nog att både RW och Maiden är riktiga entertainers även om de inte riktigt placeras i samma låda. De har en jävla energi och bjuder på fullt ös. Tror också att det RW sa i Danmark bara var för att tända publiken lite extra.

PutteLiten skrev:
Han verkade inte ha något emot Sverige när han var hos Sen kväll med Look.
Så det är säkert bara någon grej han kör med. :)

Bra sångröst har han dock. Bästa videona är dem med Kylie :D :D :D

Var på Hovet förrförra året och såg honom då han faktiskt hade födelsedag, jäklar vilken kille.
Han verkligen jobbade på scenen, hela Hovet gungade, Jäkligt läckert då han gjorde "duetten" med Kylie med hjälp av en inspelning på storskärm.
Det var en upplevelse det!
Stora drömmen som nyblivet Kiss-fan är att få se dom, men det lär ju inte hända :(

I princip alla länder berättar konstiga historier om befolkningen i ett annat, Sverige-norge bl.a.
Vilket land har eg. Danmark? Vi berättar inte så mycket elakt om Danmark förutom att deras språk är som att prata svenska med mat i munnen då förstås=)

I princip alla länder berättar konstiga historier om befolkningen i ett annat, Sverige-norge bl.a.
Vilket land har eg. Danmark? Vi berättar inte så mycket elakt om Danmark förutom att deras språk är som att prata svenska med mat i munnen då förstås=)
Alla våra grannländer (inklusive Danmark) pratar skit om Sverige/svenskar :). Det är väl något slags storebrorskomplex antar jag, även för danskarna, även om finnar och norrmän har större anledning att vara sura på oss av historiska orsaker :D.

Ungefär på samma sätt som när alla på landsbygden pratar skit om stockholmare :).

Så är man stockholmare har man det extra jävligt, på landet tittar folk snett på en för att man är från Stockholm och åker man till t.ex Finland så är folk sura för att man är svensk :D.

sgtpepper skrev:
Alla våra grannländer (inklusive Danmark) pratar skit om Sverige/svenskar :). Det är väl något slags storebrorskomplex antar jag, även för danskarna, även om finnar och norrmän har större anledning att vara sura på oss av historiska orsaker :D.

Ungefär på samma sätt som när alla på landsbygden pratar skit om stockholmare :).

Så är man stockholmare har man det extra jävligt, på landet tittar folk snett på en för att man är från Stockholm och åker man till t.ex Finland så är folk sura för att man är svensk :D.

Det där med historiska orsaker är riktigt löjligt, knappt nån levande var med då.
Då skulle vi sitta o vara skitsura på danskarna som hade Skåne bra länge.
Lillebrorskomplex heter det dessutom.

sgtpepper skrev:

Vi får helt enkelt tuffa till oss här och vara elaka och egna vi med=) Det är ju inte några mängder med danskar som åker på semester i sverige för att uppleva kulturen direkt.
Vad har vi egentligen?
Har vi nåt sverigespecifikt egentligen längre?
Midsommar upplevs väl som väldigt svenskt och är väl den synen andra länder har tror jag.

OM du är orolig för att du är stockholmare när du är på landet gör då som en lumparpolare till mig som bor i stockholm.
Han har en gris-rosa keps som det står "08:a" på, han är stolt överallt han går att han är just 08:a.
Han är cool=)

Aftonbladet är duktiga på att skriva konstiga saker som vanligt... Enligt deras fina tidning så ÄÄÄÄÄLLLSSKADE her Williams Sverige sist han var här, men nu är tydligen det glömt. härligt med bra Journalistik! :rolleyes:

Robbie kanske misslyckades med dom svenska tjejerna senast... :rolleyes:

:D :D :D

DreeTman skrev:
Aftonbladet är duktiga på att skriva konstiga saker som vanligt... Enligt deras fina tidning så ÄÄÄÄÄLLLSSKADE her Williams Sverige sist han var här, men nu är tydligen det glömt. härligt med bra Journalistik! :rolleyes:

Aftonbladet o.dyl. är som personbilar: Man ska fan inte lite på dom/det.
Hälften vad som står där är antingen felaktigt eller vridet eller ljug.

Jag var där och ovavsett vad man tycker om hans låtar så är han en kille med skön framtoning och humor. Fett drag men eftersom jag som inte har nån av hans skivor så tycker jag att det mesta som inte släppts som singel är lite ... trötta.
Men han är en stor entertanier.

Och snygga dansare hade han med sig ;)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back