Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
xplojt skrev:Ni som har mc, är ni rika lr har ni sparat bra länge? Eller lånat pengar. Såg nyss en snubbe här som har en Ducati och en saab cab?? Då kan man inte ha ett sopjobbar arbete iaf![]()
![]()
Mattiaz skrev:ett trumset för 60000:-
watson skrev:Har ju snäll pappa då, då....Han kallar det förskott på arvet....
men min hoj är ju inte i 100 000 kronorsklassen om man säger så, och bil har jag ingen.....
(Bra tråd det här.... Alla rika snubbar skriver in sej och jag kan välja och vraka vem jag ska stöta på...![]()
fast Rymdis ligger ju först på listan
)
/Fröken rääger
xplojt skrev:Ni som har mc, är ni rika lr har ni sparat bra länge? Eller lånat pengar. Såg nyss en snubbe här som har en Ducati och en saab cab?? Då kan man inte ha ett sopjobbar arbete iaf![]()
![]()
![]()
maverick_750rr skrev:Du då? Är DU rik? Har du rika föräldrar?
Jag är inte rik. Det gäller att prioritera.
Har inga föräldrar som ställer upp eller andra släktingar för den delen, men man får jobba hårt.
Jag kanske klassas som rik? Vet inte. Har hoj som jag lagt över 150.000 i, kör BMW M5 privat.
Tävlingshoj #88 och en hoj till som e cool som få![]()
Skidresor var år.... och många julklappar![]()
Nej, jag är nog inte rik ändå, men jag klassas som höginkomsttagare OCH DET E JUNK FÖR ATT MAN SKATTAR 50% DÅ!!!![]()
750RR
maverick_750rr skrev:Nej, jag är nog inte rik ändå, men jag klassas som höginkomsttagare OCH DET E JUNK FÖR ATT MAN SKATTAR 50% DÅ!!!![]()
750RR
Waiden skrev:
*Knallar iväg med en jobbansökan till Hemglass*
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning