Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DJM skrev:Varför? varför? haha
UltraMarine skrev:Men nog fan är "Windows"-tangenterna det mest onödiga??? Jag vet ingen som använder dom...
UltraMarine skrev:Men nog fan är "Windows"-tangenterna det mest onödiga??? Jag vet ingen som använder dom...
Håller fullständigt med, jag har aldrig förstått ens vad den gör annat än att tända den lilla gröna lampan som iofs kan vara ite skoj ibland.Gufo skrev:Nej.........."Scroll lock" är den mest onödiga knappen som finns.............
Gufo skrev:Nej.........."Scroll lock" är den mest onödiga knappen som finns.............
Har man bara 2 fönster uppe så räcker det med 2 klickbandit uno skrev:Onödig? det är dom bästa tangenten av alla. Jag kan inte sitta vid en dator som inte har windows tanngenter.
Hur minimerar man alla öppna fönster utan att klicka på 23 minimeringssymboler?
M:et skrev:Nån som har en sammanställning på vad man kan göra med Windowsknappen?
Jag börjar ana att jag har missat något viktigt i mitt liv!
Jag fulkommligt älskar snabbkommandon via tagentbordet![]()
Kimze skrev:HAHA
skaffa en![]()
Kan meddela att polisen använder den mest av allt i sitt program när dom skriver utredningar och sånt trams så nog är den jäkligt onödigZayn skrev:Håller fullständigt med, jag har aldrig förstått ens vad den gör annat än att tända den lilla gröna lampan som iofs kan vara ite skoj ibland.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |