Black Friday Off Season MotoGP Pass - 1 euro

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Shoppa loss!!!

Glöm inte att bocka ur rutan för automatförnyelse bara. :)
 

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Ort
diket
Hoj
ducduc
Tydligen inte tillgängligt för alla... ?

Private session ... finns det tillgängligt, så fort jag loggar in försvinner det.

KrenGt!
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
När jag går in på MotoGP och klickar på videopass får jag upp det här när jag är utloggad.

Capture.jpg
 

Raderad medlem 51742

Guest
Funkade fint för mig. Tack för tipset! :tummenupp

Men var bockar jag ur autoförnyelse? :va
 

Rixon85

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2015
Ort
Vårgårda
Hoj
Yamaha R1-09
När man laddar sidan "My Profil" kommer en liten "edit" upp i högra hörnet i rutan Current subscription..men när sidan laddat klart försvinner den och den år ej att trycka på. Mycket konstigt?!?!
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Funkar förnärvande inte för mig heller. :huvet

Dom har haft lite strul med sidan, bokade mitt 1€ pass i förrgår och jag fick joxa en bra stund innan det funkade. Loggade in och ut som en idiot men till slut så...har du fått ett bekräftelsemail på köpet?
 

mloren

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Smögen
Hoj
Ett par dussin drygt, fördelat på 10 fabrikat
Funkade fint nu från min padda, tack för tipset:tummenupp
 

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
Funderade på varför jag inte fick något erbjudande om 1 Euro för mellansäsong-pass. Gick in på min profil och upptäckte att jag hade fått automatisk uppdatering på ett år. Hm hm hm host - kunde inte minnas att jag valt det.... (Brukar aldrig ta automatisk uppdatering på något, man hoppas ju att man ska få ett smörigt erbjudande senare som ger litet rabatt...) Men när man är vithårig så kan man ju glömma vad man gjort. Så avbockade i alla fall automatiken inför 2019 års säsong. Och har nu skrivit ned det här på SH så då lär jag komma i håg saken, kanske.
 

Raderad medlem 51742

Guest
Skulle tro att de gjort en funktion som döljer editknappen för de som tecknar sig för erbjudandet, så man inte direkt kan stänga av automatisk förnyelse. Förmodligen är den dold under en tid efter att man registrerat sig, kanske hela tiden tills abonnemanget går över i fullpris, så att de skall få in så många fullprisprenumeranter via erbjudandet som möjligt. Går säkert att avsäga sig automatisk förnyelse genom att kontakta kundtjänst, men kan tycka att det är lite ful affärsetik.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Försökte också hitta edit-knappen men gör inte det..

Den dyker väl upp så småningom.
 

Rixon85

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2015
Ort
Vårgårda
Hoj
Yamaha R1-09
I bekräftelsemailet jag fått står det att man ska kunna ändra under "Edit"-knappen eller så kunde man höra av sig till kundtjänst så löste dom det :tummenupp
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Det enkla(?) sättet stoppa automatförnyelse är att
se till att man klarar sig 1 eller 2 veckor utan kortet (kontanter + betalt alla räkningar eller har annat kort)
och sedan spärra kortet på banken.
Så får man ett nytt kort. Och MotoGP kan inte dra pengar för nästa år.

Gjort det själv efter försökt köpa bromsbelägg och varje gång fått ett medelande från säljaren att köpet inte gått igenom. Gör nytt försök osv. Kollar sedan på ICA banken, banken har reserverat 4 x 1463kr !
Jag går i taket, kontaktar ICA banken och får reda på att ICA kan inte göra nått förrän dom drar pengarna.
Man jag kan spärra kortet så kan "skurkarna i England inte dra mera".
Så jag spärrar kortet, (har ett annat kort att "överleva" på) får sedan ett nytt kort. Och reservationerna försvinner. Efter någon vecka. Så det var inget skurkföretag ! Det var jag / ICA som inte släppte betalningen.
Strulet berodde på att jag Öppnat för Internetköp men INTE för Europa.
 
Last edited:
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top