Någon som kränger däck på SEC Falken 4/9?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Är det något team/företag som kan erbjuda tjänsten att kränga/balansera däck när Svenska Endurance Cupen körs på Falkenbergs Motorbana söndag 4 september?
Har ej Facebook så posta gärna även på Svenska Endurance Cupens sida:tummenupp

Jag har själv däck men kan inte kränga själv och betalar gärna för den tjänsten.

Har för mig att THF (team i stafett), ville erbjuda den tjänsten men inte säker. Någon som har några kontaktuppgifter till de?

PS. Är ni inte mätta på RR efter SM-helgen på Falken så kom och kika på när vi kör över 300 varv över sex timmar 4/9:näsblod:dummer:D
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Jag kan hjälpa dig att skifta ett däck eller två på lös fälg om har lite ledig tid mellan körningarna. Vågar inte lova att jag kan tajma när du behöver få däcket skiftat, men jag kan göra mitt bästa för att hjälpa till :)
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Jag kan hjälpa dig att skifta ett däck eller två på lös fälg om har lite ledig tid mellan körningarna. Vågar inte lova att jag kan tajma när du behöver få däcket skiftat, men jag kan göra mitt bästa för att hjälpa till :)

Tack!:tummenupp Jag har ingen utrustning för att kränga/balansera och vill allra helst betala någon med riktig maskin. Däremot är det grymt att ha dig som backup:) :tummenupp
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top