Ch Racing WSM/WXE 125. Ta frågorna här.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Allting går ju med vilja o pengar, men tänk på vad det för med sig. Man tänker ju lätt att det är ju bara att byta kolv och cylinder och sen är det klart men det är så mycket mer som ska till. Du hade antagligen fått inhandla annan vevstake, annat vevparti, kolv o cylinder givetvis, förgasare, komplett avgassystem och topp. En himla massa dvs!
 

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Umeå
Hoj
Letar ratbike
Ljunghusen skrev:
Vad förväntar man sig, om man lägger massvis med pengar på större cylinder, kolv, förgasare, annan kam.. men håller sig till orginalventiler?

Gondala skrev:
Big Bore kit 150cc
Beställt från Thailand
Kolven var större, slaget är den samma. Samt så var ventilerna större. Vridet Blev Jätte mycket bättre! 6an drar ända från start i princip och slipper ligga å varva sönder 5an innan jag ska upp


:7peta
 

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Ort
Bromölla
Hoj
Harley Heritage
jag är en av hans bästa polare och jag kan säga det är mycke mer drag i den nu än vad det är orginal men ska man satsa på fart så är de fortfarande 2takt som gäller men den e jätte skön att köra :tummenupp
 
Last edited:

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
suzuki dr650se -00
Slipbert skrev:
jag är en av hans bästa polare och jag kan säga det är mycke mer drag i den orginal men ska man satsa på fart så är de fortfarande 2takt som gäller men den e jätte skön att köra :tummenupp


nu skrev du nog fel :D
 

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
suzuki dr650se -00
Slipbert skrev:


du skrev "jag är en av hans bästa polare och jag kan säga det är mycke mer drag i den orginal "

när det borde va "jag är en av hans bästa polare och jag kan säga det är mycke mer drag i den ÄN orginal "
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
whitesnake skrev:
du skrev "jag är en av hans bästa polare och jag kan säga det är mycke mer drag i den orginal "

när det borde va "jag är en av hans bästa polare och jag kan säga det är mycke mer drag i den ÄN orginal "

Tyckte väll det var lite konstigt...
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
draccatryck skrev:
Usch! Funderar på att sälja min CH.. vad kan man få för den typ?
MVH Benny

Morrre fick 30k för sin. Jag sätter ut på samma sanrt när den ska säljas. Har typ radan 4 pers här nere nu som depserat vill komma och glo på min hoj fast den inte ä till salu.

:va
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
ZZR
Padde skrev:
Morrre fick 30k för sin. Jag sätter ut på samma sanrt när den ska säljas. Har typ radan 4 pers här nere nu som depserat vill komma och glo på min hoj fast den inte ä till salu.

:va

Du ska vara lycklig, inte konfunderad! Min har vart ute i några veckor. Inte en själ har hört av sig :(
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
tvålen skrev:
Du ska vara lycklig, inte konfunderad! Min har vart ute i några veckor. Inte en själ har hört av sig :(


Hehe nej ja gär glad, Var samma när jag sålde NSRén som du har det nu, det är bara att vänta.
 

draccatryck

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
Husaberg FC450 -07
Okej men det är kanske ändå ingen ide att sälja den nu på vintern för då lär man ju få sämre betalt för den :rolleyes: Men får se..
//Benny
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Padde-trådstartaren och våran moderator här på 125delen är just nu ute och skottar snö. Han bad mig hälsa alla som hade någonting att fråga om hans Ch Racing WSM kan ta det via pm eller gästbok. Helst pm.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top