Ch Racing WSM/WXE 125. Ta frågorna här.

Emil123

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2008
Ort
Norsjö
Hoj
CH Racing WSM 150
ROGER IN!
Hehe...:D Blev ett jävla liv av en liten hastighetsmätare. Men eftersom jag var förra ägaren till den Ch;n som Emil äger så måste jag med handen på hjärtat träda fram och säga att jag inte ens visste att man kunde ställa om den. Men 85 lär väll vara en underdrift eller? sen beror det ju ganska mycket på vad man väger och hur mycket luft man fångar när man kör en ch då dem är ganska effektsvaga:fakta Däremot roliga som fan när man kör på kurviga vägar!

ROGER UT!

Tjenare :D Ja, så allvarligt är det ändå inte men allt och alla spårade :tungan

Har blivit 30 mil hittills, allt mellan crossbana, till landsväg och nu snö, den är helt underbar att köra och jag är väldigt nöjd med köpet :)

Jag är rätt stor, dryga 1.90 och 95 kg så det spelar ju som sagt in en del, toppar väl 90-95 nu när mätaren är inställd.

Har du msn?

http://emil123.picturepush.com/
Där finns det lite nya bilder på den :)
 

Bullten

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
åkersberga
Hoj
Ch Racing 05(såld) SV 650
Tjenare :D Ja, så allvarligt är det ändå inte men allt och alla spårade :tungan

Har blivit 30 mil hittills, allt mellan crossbana, till landsväg och nu snö, den är helt underbar att köra och jag är väldigt nöjd med köpet :)

Jag är rätt stor, dryga 1.90 och 95 kg så det spelar ju som sagt in en del, toppar väl 90-95 nu när mätaren är inställd.

Har du msn?

http://emil123.picturepush.com/
Där finns det lite nya bilder på den :)


Du har PM:tummenupp
 

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Har köpt mig en CH Racing 125 4t WSM 2006a :) Extremt nöjd med ljudet! Väldigt glad att det är en Yamaha motor också med tanke på reservdelar, service osv. Har tidigare kört Cagiva Mito och en Cagiva Planet, båda har behövt mycket skruvande och det är tröttsamt!

WSMen är ett bra val att börja med! Stark, snygg, grymt ljud och rolig att köra :)
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Har köpt mig en CH Racing 125 4t WSM 2006a :) Extremt nöjd med ljudet! Väldigt glad att det är en Yamaha motor också med tanke på reservdelar, service osv. Har tidigare kört Cagiva Mito och en Cagiva Planet, båda har behövt mycket skruvande och det är tröttsamt!

WSMen är ett bra val att börja med! Stark, snygg, grymt ljud och rolig att köra :)

Stark? :p
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Jag känner mig tveksam...
Den kan säkert vara kul på många sätt, men styrkan är inte något TTR-motorn är känd för, annat än bristen på den :)
Det är väl skit samma egentligen, den låter (nästan) som en stor hoj och går att wheela med, mer behövs inte.
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Det är väl skit samma egentligen, den låter (nästan) som en stor hoj och går att wheela med, mer behövs inte.

Betoning på nästan på ljudet så köper jag det :)
Men att man kan ha kul med lite effekt har jag aldrig sagt emot
Jag körde ju ändå strypt mestadels av 125-tiden

Men jag är fortfarande tveksam till att den är stark för att vara en 125a
 

utter92

People of Japan, you must now be brave
Gick med
24 May 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
FZR 600 Tidigare: Mito, XT125R
Hade en Yamaha XT för något år sedan(samma motor), har lite trim som ligger, PMa om någon är intresserad.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top