Ch Racing WSM/WXE 125. Ta frågorna här.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Tjenare.

Har på senaste tiden fått en del PM här på sporthoj om min hoj. Alså ta frågora i denna tråden ist ni som nu undrar. Alla som undrar om jag ska sälja min hoj så ska den antagligen säljas under vintern (nej detta är ingen annonstråd). Ni kan fråga grejor om min hoj elr bara om WSMén i sig. Men nu har det ju kommigt så många PM på sistonde så jag inte orkar svara på dom. Fråga här ist.

För att klargöra ett och annat så vet inte jag ALLT om hojen bara för jag har en, Det har inte varigt några problem med den så meckat speciellt mycket med den har jag inte heller gjort.

//Mvh Padde
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Mergen skrev:
hittades det några strypningar på den^^?

Jag har inte skruvat isönder och kollat ens, Jag använder min hoj mest som brukshoj till och från skolan och skruvat inte mer än nödvändligt med den pga garanti osv. Jag vet inte om där finns några strypningar på den men min lär gå som den går idag tills dagen jag säljer den iaf.
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
För att ytterliggare slippa 3 miljoner PM varje gång man loggar in här kan jag skriva följande vad dom flesta undrar.

Hojen kostar ny runt 34000:- på DinHoj.

Min toppar lite över 100 km/h.

Allmänt skön att köra och inte så hetsig som en 2-taktare. Går lungt.

Jag har hittentils inte haft ett ända problem med min.

Gött ljud.

:)

Hoppas nu alla läser här ist.

H4 skrev:
Hur många mil har din rullat nu?

Ingen aning, eftersom det original sitter en "Sigma tror jag det heter" cykeldator som ända hastighetsmätare nollställer du den automatiskt om du ska redigera nått.

Uppskattar till kanske 250-300 problemfria mil.
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Padde skrev:
För att ytterliggare slippa 3 miljoner PM varje gång man loggar in här kan jag skriva följande vad dom flesta undrar.

Hojen kostar ny runt 34000:- på DinHoj.

Min toppar lite över 100 km/h.

Allmänt skön att köra och inte så hetsig som en 2-taktare. Går lungt.

Jag har hittentils inte haft ett ända problem med min.

Gött ljud.

:)

Hoppas nu alla läser här ist.



Ingen aning, eftersom det original sitter en "Sigma tror jag det heter" cykeldator som ända hastighetsmätare nollställer du den automatiskt om du ska redigera nått.

Uppskattar till kanske 250-300 problemfria mil.

Okaj...

Kan inte du göra fler filmer, lite wheelies och stoppies för det var jävligt kul att titta på första filmen.

Några burnisar den här gången också :)
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
H4 skrev:
Okaj...

Kan inte du göra fler filmer, lite wheelies och stoppies för det var jävligt kul att titta på första filmen.

Några burnisar den här gången också :)

Hmm vi ska ju kanske ut och spela in nästa helg om det blir fint väder, Jag kör inte i regn osv.

Bakdäcket ska väl antaligen bytas innan vintern då den ska säljas för det är hyffsat nerslitet medans framdäcket är som nytt haha. Får se hur det blir med film osv, När första snön faller elr vad man säger säljer jag hojen både för större motard och bil.:):)

Dax att lefta 125cc klassen.
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Padde skrev:
Hmm vi ska ju kanske ut och spela in nästa helg om det blir fint väder, Jag kör inte i regn osv.

Bakdäcket ska väl antaligen bytas innan vintern då den ska säljas för det är hyffsat nerslitet medans framdäcket är som nytt haha. Får se hur det blir med film osv, När första snön faller elr vad man säger säljer jag hojen både för större motard och bil.:):)

Dax att lefta 125cc klassen.

Jo... det är det nog :)

Ja just det... lägg in ett par bilder på din motard i den här tråden. Kan vara bra om folk undrar hur WSM:en ser ut och orkar inte söka.
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
H4 skrev:
Jo... det är det nog :)

Ja just det... lägg in ett par bilder på din motard i den här tråden. Kan vara bra om folk undrar hur WSM:en ser ut och orkar inte söka.

Min WSM dårå. Några bilder med en cross stänka bak.
 

Bifogat

  • 100_2901 (Medium).JPG
    100_2901 (Medium).JPG
    87.1 KB · Visningar: 763
  • 100_2918 (Medium).JPG
    100_2918 (Medium).JPG
    84.3 KB · Visningar: 680
  • bild.JPG
    bild.JPG
    65.1 KB · Visningar: 516
  • MC 055 (Medium).jpg
    MC 055 (Medium).jpg
    56.9 KB · Visningar: 452
  • MC 056 (Medium).jpg
    MC 056 (Medium).jpg
    71.9 KB · Visningar: 678
  • P9101332 (Medium).JPG
    P9101332 (Medium).JPG
    88.1 KB · Visningar: 944

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Så du ska sälja den när första snön faller...(januari :D)
Vad ska du sälja den för?
Jag är nämligen sugen på att köpa just en WSM till våren när jag fyller år (början av mars).

//Hannes, en löddebo.. :banana
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
HannesH skrev:
Så du ska sälja den när första snön faller...(januari :D)
Vad ska du sälja den för?
Jag är nämligen sugen på att köpa just en WSM till våren när jag fyller år (början av mars).

//Hannes, en löddebo.. :banana


Morre på forumet fick 30000:- för sin. Det bör jag ganska lätt kunna få iom att jag ändå lagt ut lite pengar på den också och gjort den lite unik. Priset kommer nog falla på runt 30000:-. Tror ärligt talat den kommer gå ganska fort med det intresset folket på tex denna siten visat hittentils. Men jag har ingen aning om igentligen hur intresset är på sånna hojar men han fick det för sin så det bör jag också få iom att den är iprencip i nyskick.
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Okey..var kommer du lägga ut den?
På blocket eller här på SH eller kankse någon annan stans?..så man vet var man ska leta.. :rolleyes:

//Hannes, en löddebo
 

Solid snake

Guest
Jag har tid och filma om du vill, skicka ett PM om du har tid och lust Padde.
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Min lillebror ska kanske köpa en sån, vet inte om han ska köpa ny eller begagnad men du kan väl säga till?


Och en liten fråga: Min lillebror sa att den blå-gula inte tas in i sverige, bara den svart-gula.

har du importerat själv eller?
 

Solid snake

Guest
MattE. skrev:
Min lillebror ska kanske köpa en sån, vet inte om han ska köpa ny eller begagnad men du kan väl säga till?


Och en liten fråga: Min lillebror sa att den blå-gula inte tas in i sverige, bara den svart-gula.

har du importerat själv eller?
Paddes är typ köpt i HBG på Din Hoj, din lillebror kör väl moppe? Tro inte på något han säger då. :hihi
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
MattE. skrev:
Min lillebror ska kanske köpa en sån, vet inte om han ska köpa ny eller begagnad men du kan väl säga till?


Och en liten fråga: Min lillebror sa att den blå-gula inte tas in i sverige, bara den svart-gula.

har du importerat själv eller?
De säljs i Sverige...har själv sett en i affären nere i stan.......
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
MattE. skrev:
Min lillebror ska kanske köpa en sån, vet inte om han ska köpa ny eller begagnad men du kan väl säga till?


Och en liten fråga: Min lillebror sa att den blå-gula inte tas in i sverige, bara den svart-gula.

har du importerat själv eller?

Javisst jag kan säga till. Du bor i lödde vad heter du förressten?
 

Muckee

Kär
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Värmdö
Hoj
Aprilia RS 125 -04
Är det någon som vet vad om det sitter några strypningar på en WSM?
Isåfall, hur tar man bort dem?

Var intresserad av en sån här, men sen när jag såg filmen (med Padde) blev jag ännu mer intresserad ;)


EDIT: FelFormulerade frågor
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top