Honda nsr- lite strul med avgasröret

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Istället för att starta en helt ny tråd här så var jag med om nått riktigt skumt med hojjen idag... Låg på motorvägen o körde sedan helt plöstligt var det som att hojjen inte fick soppa eller tände, hur mycket man än gasade så hände det inget.
Då var det bara för mig att köra till kanten.
Efter att ha fått stopp på hojjen så går jag runt en runda och tittar o luktar men allt verkar var ok. Testar att starta den oden är stendöd. sedan chokar jag jag den och då startade den :tummenupp sen dess har den gått utan problem :3freak Känns bara jävligt mysko att den la av helt plötsligt :gnissla Kan det vara ett tecken på att det e dax att byta något eller nått... det är inte många dar kvar som jag ska ha hojjen påstäld iår...
 

VRM Roffe

Nordisk och Svensk Mästare 50cc Classic
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Uppsala Vårdsätra
Hoj
Gröna faran,Suzuki GSX1100R Minarelli Silverbullit Derbi 70cc RS-125
!ante skrev:
Istället för att starta en helt ny tråd här så var jag med om nått riktigt skumt med hojjen idag... Låg på motorvägen o körde sedan helt plöstligt var det som att hojjen inte fick soppa eller tände, hur mycket man än gasade så hände det inget.
Då var det bara för mig att köra till kanten.
Efter att ha fått stopp på hojjen så går jag runt en runda och tittar o luktar men allt verkar var ok. Testar att starta den oden är stendöd. sedan chokar jag jag den och då startade den :tummenupp sen dess har den gått utan problem :3freak Känns bara jävligt mysko att den la av helt plötsligt :gnissla Kan det vara ett tecken på att det e dax att byta något eller nått... det är inte många dar kvar som jag ska ha hojjen påstäld iår...


Tjena!
Det är med största sannolikhet skit i din förgasare.
En liten skitbit som sögs upp i huvudmunstycket när du körde men ramlade den igen när motorn stannade.

In i verkstan och gör rent.
Lycka till
MVH
Roffe :tummenupp
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
VRM Roffe skrev:
Tjena!
Det är med största sannolikhet skit i din förgasare.
En liten skitbit som sögs upp i huvudmunstycket när du körde men ramlade den igen när motorn stannade.

In i verkstan och gör rent.
Lycka till
MVH
Roffe :tummenupp
Tack för hjälpen :tummenupp
 

Popcorn

På sidan
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Italiensk Scooter och Spansk Enduro
!ante skrev:
nån gång ehm har vart inne i örebro varje helg nu i 4veckor :p tror jag såg dej förra helgen om du körde på ehm buss väg lr vad fan det hette :3freak Ska kanske in imrogon om flicka har tid :)

Heehe jo det gjorde jag nog.. om jag hade scootern så va det jag.. :tomten
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Hehe okejj :tummenupp Men men får se om det blir till o ta ut hojjen nästa helg börjar bli lite väl kallt att pendla 6mil :hihi man får offra sig lite grann för den personen som betyder väldigt mycket :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top