Sista slaget för året

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Då va det dax för det sista slaget för året i STCC :4skrika

DON Q har tagit in expert hjälpen nu från oväntat håll allså mej ska va där se till att det körs med full gas ut ur kurvorna

Jorpes jagar delar till sin r6:a för att va med och försöka slå riddaren i sista slaget för året vilket jag inte tror kommer att gå många faktorer spelar in också. tex Don Q har bara kört mantorp en gång och det gick inte så fort då utan måste förbättras betydligt annars blir det svårt men med backup från GBG bakom ryggen så ska det gasas ordentligt

på grund av mörkläggning så har vi ingen info om hur långsamnt jorpes har kört på mantorp :hihi

sen är ju frågan Jimmy malm ska han hålla sej på hjulen den här helgen och va med i fighten

Direkt till Jorpes ska du bättra siffrona lr just nu står det ju 6-2 vi ser gärna 7-2 efter söndagen :pannkyss
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Gottis skrev:
Direkt till Jorpes ska du bättra siffrona lr just nu står det ju 6-2 vi ser gärna 7-2 efter söndagen :pannkyss

Dubbla poäng i finalen så det finns risk för 8-2. Oliiiidligt spännande ;)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
har fått en rapport från don q via telefon efter som jag inte kan ansluta till grabbarna förren på lördag.....tycker inte om min chef just nu :kocko

men det har regnat hela dagen don q fick iaf upp farten på andra passet nu ska det bli intressant och se om det kommer att bli torrt nu resten av helgen där uppe vi hoppas på ett ordentligt slag :D
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Gottis skrev:
Då va det dax för det sista slaget för året i STCC :4skrika

DON Q har tagit in expert hjälpen nu från oväntat håll allså mej ska va där se till att det körs med full gas ut ur kurvorna

Jorpes jagar delar till sin r6:a för att va med och försöka slå riddaren i sista slaget för året vilket jag inte tror kommer att gå många faktorer spelar in också. tex Don Q har bara kört mantorp en gång och det gick inte så fort då utan måste förbättras betydligt annars blir det svårt men med backup från GBG bakom ryggen så ska det gasas ordentligt

på grund av mörkläggning så har vi ingen info om hur långsamnt jorpes har kört på mantorp :hihi

sen är ju frågan Jimmy malm ska han hålla sej på hjulen den här helgen och va med i fighten

Direkt till Jorpes ska du bättra siffrona lr just nu står det ju 6-2 vi ser gärna 7-2 efter söndagen :pannkyss


Jag ser denna matchen så enkel att jag gör en Mozzberck... Träna är bara för veklingar. Så, jag knackar lite kodrader idag och går "direkkt inn o mosar ner bra rider o slår riddaren Don Q på lörrdag"...

Wienerschnizel
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
jorpes skrev:
Jag ser denna matchen så enkel att jag gör en Mozzberck... Träna är bara för veklingar. Så, jag knackar lite kodrader idag och går "direkkt inn o mosar ner bra rider o slår riddaren Don Q på lörrdag"...

Wienerschnizel
Det ser vi fram emot :banana
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
jorpes skrev:
Jag ser denna matchen så enkel att jag gör en Mozzberck... Träna är bara för veklingar. Så, jag knackar lite kodrader idag och går "direkkt inn o mosar ner bra rider o slår riddaren Don Q på lörrdag"...

Wienerschnizel


jag tror det är säkrast att du tar in EMR igen om du ska klarar det här :tungan
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
LOTTAK skrev:
I helgen ska jag stå och hejja på Jorpes & suporta så gott det går :hihi


blanda inte för starkt kaffe till honom bara då blir han så känslig :lol
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
jorpes skrev:
Jag ser denna matchen så enkel att jag gör en Mozzberck... Träna är bara för veklingar. Wienerschnizel

Erich!! DEt gläder mig att jag kan vara en förebild även för dig!! Nu kommer det att gå FETTFORT!!! :)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
magnus_moss skrev:
Erich!! DEt gläder mig att jag kan vara en förebild även för dig!! Nu kommer det att gå FETTFORT!!! :)


och när ska getlemännen ta sig till mantorp då ni satsar allt på kvalet lr :va
 

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Vikingstad
Hoj
*såld*
Gottis skrev:
...ska det bli intressant och se om det kommer att bli torrt nu resten av helgen där uppe vi hoppas på ett ordentligt slag :D
Såklart vi klarade oss utan regn fredag-söndag, hängde i luften igår men blev aldrig något.
Kul och se grabbarna härifrån forumet köra live från första parkett vid huvudposteringen :)
/Stefan (Bitr. tävlingsledare, som frågade Jorpes om svingen vid lördagens kval)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
rust29 skrev:
Såklart vi klarade oss utan regn fredag-söndag, hängde i luften igår men blev aldrig något.
Kul och se grabbarna härifrån forumet köra live från första parkett vid huvudposteringen :)
/Stefan (Bitr. tävlingsledare, som frågade Jorpes om svingen vid lördagens kval)


japp vi hade en jäkla tur med att det inte regnade gick precis söder om oss ju..men kom ju några droppar underloppet kännde jag när vi stod i depån


swedie blir nog glad för reklamen för sporthoj med tanke på att du hade på dej sporthoj.com tröjan när du flagade av starten :tummenupp en massa grattis reklam :hihi

sen va vi några st som sprang runt med tröjorna i depån och på grind showen :yoparty

får väl säga då att det blev 8-2 till DQ
 

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Vikingstad
Hoj
*såld*
Gottis skrev:
swedie blir nog glad för reklamen för sporthoj med tanke på att du hade på dej sporthoj.com tröjan när du flaggade av starten :tummenupp en massa gratis reklam :hihi

sen va vi några st som sprang runt med tröjorna i depån och på grid showen :yoparty
Var visst med på TV igår kväll från bilracet men då syntes inte ryggen på min tröja, kommer kanske med nästa vecka när MC visas.
Såg din ryggtavla i bandepån några gånger men fick aldrig tid att säga hej.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top