Svårt hitta skrapat ställ

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hässelby
Hoj
Ingen
Jag är på jakt efter ett skrapat ställ att köra med i år eftersom det kommer att bli en hel del bankörning framöver.
Har ett delbart ställ nu, men det ska bort och ersättas med ett ett helställ hade jag tänkt. Dessutom får det inte alltför skrapat eftersom jag även ska köra gata med det, och definitivt inga hål. 52 är storleken som gäller (185/75).
Konstigt nog ser man dock väldigt få annonser med skrapade ställ som är billiga och det är öht svårt att hitta någonting vettigt alls till salu.

Därför tänkte jag att ni RR-nördar kanske vet någon annan RR-nörd som har något skrapat ställ som inte behövs längre.
För det kan väl inte vara så att man kör med skrapade ställ flera säsonger i rad om man t.ex. är sponsrad?
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
SpeedAbuser skrev:
Jag är på jakt efter ett skrapat ställ att köra med i år eftersom det kommer att bli en hel del bankörning framöver.
Har ett delbart ställ nu, men det ska bort och ersättas med ett ett helställ hade jag tänkt. Dessutom får det inte alltför skrapat eftersom jag även ska köra gata med det, och definitivt inga hål. 52 är storleken som gäller (185/75).
Konstigt nog ser man dock väldigt få annonser med skrapade ställ som är billiga och det är öht svårt att hitta någonting vettigt alls till salu.

Därför tänkte jag att ni RR-nördar kanske vet någon annan RR-nörd som har något skrapat ställ som inte behövs längre.
För det kan väl inte vara så att man kör med skrapade ställ flera säsonger i rad om man t.ex. är sponsrad?

Här inne finns det inte många som är sponsrade med skinnställ, om ens någon.

Är du reggad på MCERR-listan? Där kommer skinnställ till salu då och då.
 

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hässelby
Hoj
Ingen
Re: Re: Svårt hitta skrapat ställ

Chris Ash skrev:
Här inne finns det inte många som är sponsrade med skinnställ, om ens någon.

Är du reggad på MCERR-listan? Där kommer skinnställ till salu då och då.
Det har du iofsej rätt i, men det kanske ändå finns någon som vill bli av med sitt gamla skrapade ställ till förmån för ett nytt...?

MCERR-listan...hur blir man medlem där?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Re: Re: Re: Svårt hitta skrapat ställ

SpeedAbuser skrev:
Det har du iofsej rätt i, men det kanske ändå finns någon som vill bli av med sitt gamla skrapade ställ till förmån för ett nytt...?

MCERR-listan...hur blir man medlem där?

Du måste regga din på Yahoo och sedan anmäla dig till en Yahoogroup. Leta upp MCERR på Yahoogroups sidan på Yahoo. Snurrigt? Ja, lite. Det är alltså en mailinglista och ingen site.
 

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hässelby
Hoj
Ingen
Superbike Roger skrev:
köp ett nytt vet jag...
Det har jag gjort
Jag har nästan helt nytt ställ idag...men det är delat och jag vill ha helt. Anledningen till att jag vill ha ett ställ som redan är skrapat är att de ofta brukar funka bra ändå även om de inte är så snygga. Det känns som att jag kommer att kunna satsa mer när jag kör på bana om jag kör med ett ställ som redan är skrapat.
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
http://www.roadracing.nu/Svensk/Till Salu.htm

"
Skinn2_Bild_Back.jpg
Skinn2_Bild_Front.jpg

Skinnställ2 : Spidi storlek 52. Vurpat några gånger. är i hyfsat skick. (Svart/grå/Röd)
Pris: 3.500:-

Kontakta oss på info@roadracing.nu "

Jag har bilder i av högre kvalitet som jag kan maila, där ser man skadorna tydligare!
 

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hovås
Hoj
NADA!
Re: Re: Svårt hitta skrapat ställ

Chris Ash skrev:
Här inne finns det inte många som är sponsrade med skinnställ, om ens någon.


Jag är he he! Och min teamkollega också.....

Någon som vill vara med i mitt team nästa år? :D
 

SamGun

Slicka mig där bak
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tungelsta
Hoj
2014 Honda CRF250L
En del mc-skrotar säljer skinnställ som vart med om både det ena och det andra.
 

ERIKSSON

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
R6-06 och YZF 450
SpeedAbuser skrev:
Jag är på jakt efter ett skrapat ställ att köra med i år eftersom det kommer att bli en hel del bankörning framöver.
Har ett delbart ställ nu, men det ska bort och ersättas med ett ett helställ hade jag tänkt. Dessutom får det inte alltför skrapat eftersom jag även ska köra gata med det, och definitivt inga hål. 52 är storleken som gäller (185/75).
Konstigt nog ser man dock väldigt få annonser med skrapade ställ som är billiga och det är öht svårt att hitta någonting vettigt alls till salu.

Därför tänkte jag att ni RR-nördar kanske vet någon annan RR-nörd som har något skrapat ställ som inte behövs längre.
För det kan väl inte vara så att man kör med skrapade ställ flera säsonger i rad om man t.ex. är sponsrad?

Hallå!
Jag har ett skrapat dainese safety pro, svart.
Jag är 184 lång o 76 tung, stället är mått sytt efter mig så det borde passa dig ganska bra!
Ring om du är intreserad: 0709740002

M.V.H
Marcus
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det bästa med att köpa ställ av herr ERIKSSON är att du garanterat vet att de funkar.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Re: Re: Svårt hitta skrapat ställ

ERIKSSON skrev:
Hallå!
Jag har ett skrapat dainese safety pro, svart.
Jag är 184 lång o 76 tung, stället är mått sytt efter mig så det borde passa dig ganska bra!
Ring om du är intreserad: 0709740002

M.V.H
Marcus

Prislapp?
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
App app app - där var det Ironi samt personpåhopp - 3 poäng på varningslistan! Skriv under på den streckade linjen på att du accepterar boten

........................................................



/Der Polizei
 

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hovås
Hoj
NADA!
Re: Re: Re: Re: Re: Svårt hitta skrapat ställ

No1 skrev:
Se det inte så negativt................han kanske!!?? kommer att behöve ett par!!! :D

No1...

Vafan!!!

Är du här nu du också??? Kan man aldrig få slippa höra ditt erbarmliga tjatande?????

:crash
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Freppa skrev:
App app app - där var det Ironi samt personpåhopp - 3 poäng på varningslistan! Skriv under på den streckade linjen på att du accepterar boten

.Kiss my ass!.......................................................



/Der Polizei
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Partille
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Axo helställ, lite asfalt på det men inga hål...
Frächt och insmort...
Säljes 3500:- färdig prutat
Kan skickas fraktfritt..
 

Bifogat

  • axo.jpg
    axo.jpg
    35 KB · Visningar: 189
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top