STCC Gelleråsen, 19-21 augusti

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vilka kommer? Vem vinner? Vad säger Mike i högtalarna? Kommer det regna? :mad: Finns det många bystiga paraplytjejer? :drool Kommer Mike bärga hojar? Finns det schinkksmoergassar så det räcker?


EMR har kontrakterats för en Team Management-insats hos Team Jorpes, för att vända den negativa trenden i kampen med sillstryparn DQ. Be afraid, be very afraid.
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
valmers skrev:
EMR har kontrakterats för en Team Management-insats hos Team Jorpes, för att vända den negativa trenden i kampen med sillstryparn DQ. Be afraid, be very afraid.

Jorpes Racing ser fram mot att EMRs Executive Manager Valmers kommer finnas på plats. Jorpes Racing meddelar via pm att "DonQ kommer få ev svår helg med nya förluster".

All vidare korrespondens med DonQ sker numera via Jorpes Racings inhyrda informationschef, nämligen Valmers.

/K.E. Jorpes
 

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
YZF250, GSXR750
DonQ kommer sopa banan med Jorpes (sorry Jorpes, men så kommer det bli). För övrigt kommer Micke Nilsson vinna.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Även jag har toppat laget genom att hyra in Magnus (ovan) som supermeck! Att Jorpes skulle lyckas göra någonting för att vända trenden anser Greenknights samlade expertis som synnerligen otroligt.

Riddarn avser för övrigt att sätta stadiga 9or redan på kvalet...

För övrigt vinner Micke Nilsson... Efter det är det mycket svårtippat.
 

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
valmers skrev:
Vilka kommer?... Finns det många bystiga paraplytjejer? :drool...
Jag fick klart idag med min paraplyflicka att hon "ställer upp" :tummenupp Känns redan som om halva matchen är vunnen om man har en separat Brollybabe i packningen :tungan
Dessutom har jag en meck med mig denna helg (hör o häpna). Han jobbar till vardags med Opelbilar så GISSA om han kan skruva :hihi
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Quitte skrev:
Dessutom har jag en meck med mig denna helg (hör o häpna). Han jobbar till vardags med Opelbilar så GISSA om han kan skruva :hihi
Undrar om det där sista är förenligt med reglementet. :va
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Quitte skrev:
Jag fick klart idag med min paraplyflicka att hon "ställer upp" :tummenupp Känns redan som om halva matchen är vunnen om man har en separat Brollybabe i packningen :tungan
Dessutom har jag en meck med mig denna helg (hör o häpna). Han jobbar till vardags med Opelbilar så GISSA om han kan skruva :hihi

Q. Säg till han att han tar med en Kamrem till Opel Vivaro o fråga om han kan smäcka dit den på plats? :seriöst nu

Kanoners
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Magnus skrev:
DonQ kommer sopa banan med Jorpes (sorry Jorpes, men så kommer det bli). För övrigt kommer Micke Nilsson vinna.

Jag kan tyvärr inte yttra mig i saken. Låter min inhyrda informationschef "Valmers" titta på det.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Vilka kommer? Vem vinner? Vad säger Mike i högtalarna? Kommer det regna? :mad: Finns det många bystiga paraplytjejer? :drool Kommer Mike bärga hojar? Finns det schinkksmoergassar så det räcker?


EMR har kontrakterats för en Team Management-insats hos Team Jorpes, för att vända den negativa trenden i kampen med sillstryparn DQ. Be afraid, be very afraid.
Med EMR i ryggen kan det bara gå på ett sätt...
 

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
:D

Ser med spänning fram emot utgången av denna helg för "team jorpes" och "teamDQ" .... Diplomatisk som jag är så önskar jag er alla ("lökmek som pressansvarig") LYCKA TILL i KGA! :tummenupp

:hihi
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Robban kommer sist..... igen!

....resten kan ju kvitta!

/ K.Anskedepåtavlepojke&lökmek
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
valmers skrev:
Se till att supa ordentligt då, man får inte lökmeka om man inte är bakis. :mattias

Skall bäda ner dig med ett flak 2-takts öl (klass 2)... sen gömmer vi skruvmejslaran för de andra teamen :arsele
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top