TomK! Åland i september?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hoppas allt är bra med er allihop och att du snart orkar och vill ta en titt på möjligheterna att ordna ett motardhuliganläger på Vessingsboda i september. :Bugar

Kan vi hjälpa till? Kan någon annan hålla i trådarna om inte du (TomK) kan? Jag vill köra mer motard!!! SNÄLLA!!! :7peta

Jag är säker på att vi är många som vill leka vuxenkollo en sista gång i år... :yoparty
 
Last edited:

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Vore najs om ni ordnade det just innan eller just efter 11 september också, för då är jag lix i krokarna ;)
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Yasha skrev:
Jag vet att Tompapojken och hans Tina har fått en liten bebis nu... GRATTIS!!! :krama

Det var som sjutton! Då vet du mer än mig :tungan Nä, klimpen ligger kvar och gosar i magen - men beräknad nedkomst är i morgon och det finns tecken på att det är mycket nära nu. :banana

Jag har kollat lite i kalendern och det ser ut att finnas ett par lediga helger i september för mig - har för mig det var 10-11:e och 17-18:e. Den första helgen där är kanske bäst med tanke på väder och vind. Så jag kommer att ringa och se om det finns ledigt boende och banan bör vara OK vad jag vet (ska dubbelkolla). Skulle det vara så att jag inte själv kan åka över (med familjen) så lämnar jag alla nödvändiga uppgifter till någon som kan hålla i ordningen - det funkade ju bra i september -02 då jag blev sängliggandes...
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
TomK skrev:
Jag har kollat lite i kalendern och det ser ut att finnas ett par lediga helger i september för mig - har för mig det var 10-11:e och 17-18:e. Den första helgen där är kanske bäst med tanke på väder och vind.
Vore skitcoolt om det kunde bli 9-10-11 eller kanske 8-9-10-11 ;D
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
10e - 11e är det SM på Kinnekulle :fakta
Kanske är en olämplig helg...

Puss då!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
TomK skrev:
Det var som sjutton! Då vet du mer än mig :tungan Nä, klimpen ligger kvar och gosar i magen - men beräknad nedkomst är i morgon och det finns tecken på att det är mycket nära nu. :banana

Jag har kollat lite i kalendern och det ser ut att finnas ett par lediga helger i september för mig - har för mig det var 10-11:e och 17-18:e. Den första helgen där är kanske bäst med tanke på väder och vind. Så jag kommer att ringa och se om det finns ledigt boende och banan bör vara OK vad jag vet (ska dubbelkolla). Skulle det vara så att jag inte själv kan åka över (med familjen) så lämnar jag alla nödvändiga uppgifter till någon som kan hålla i ordningen - det funkade ju bra i september -02 då jag blev sängliggandes...
Sory, det var Marina :fatta! som sa' att ni hade fått! Då tar jag tillbaka det.. !!!SITTARG

Kanon, jag vill så gärna brumma lite och det bästa vore självklart om du kunde fälja med också!
 

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
TomK skrev:
Det var som sjutton! Då vet du mer än mig :tungan Nä, klimpen ligger kvar och gosar i magen - men beräknad nedkomst är i morgon och det finns tecken på att det är mycket nära nu. :banana

*rofl*

Och du tror att du kommer att ha tid i september... tid kanske... ork... knappast... :D

Själv är jag "ledig" fram till runt den 17 januari nästa år. :banana

Lycka till!! Fler barnvagnar på Rörken!!!!
 

fullcave

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
Buell XB12 1430 kit och en KTM 620 super comp
äntligen

TomK skrev:
Det var som sjutton! Då vet du mer än mig :tungan Nä, klimpen ligger kvar och gosar i magen - men beräknad nedkomst är i morgon och det finns tecken på att det är mycket nära nu. :banana

Jag har kollat lite i kalendern och det ser ut att finnas ett par lediga helger i september för mig - har för mig det var 10-11:e och 17-18:e. Den första helgen där är kanske bäst med tanke på väder och vind. Så jag kommer att ringa och se om det finns ledigt boende och banan bör vara OK vad jag vet (ska dubbelkolla). Skulle det vara så att jag inte själv kan åka över (med familjen) så lämnar jag alla nödvändiga uppgifter till någon som kan hålla i ordningen - det funkade ju bra i september -02 då jag blev sängliggandes...

Jag är på :banana med kamrat, bättre den senare alt för oss ialla fall.

simma lungt/M
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Den 11:e är det träning på Sturupraceway samt SM.
Senare datumet & jag ska försöka lura med ngn stackare så man kan komma igen. :tummenupp

Olle, du får stanna en vecka extra här i söder helt enklet :)
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Barrett skrev:
Den 11:e är det träning på Sturupraceway samt SM.
Senare datumet & jag ska försöka lura med ngn stackare så man kan komma igen. :tummenupp

Olle, du får stanna en vecka extra här i söder helt enklet :)
Jag kan lätt stanna en vecka till om ingen har kommit på att anställa mig! Förutsatt att jag har nånstans att bo å köra hoj då ;D
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
OlleR med flera, får vi långväga gäster så borde vi kunna ordna körning på våran nya bana vilka dagar som helst. :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
OlleR skrev:
Jag kan lätt stanna en vecka till om ingen har kommit på att anställa mig! Förutsatt att jag har nånstans att bo å köra hoj då ;D
Bo kan du göra i Sthlm, eller var du nu vill... *L* Du vet att du är välkommen! :tummenupp Får vi åka till Örebro och köra OXÅ, så :Bugar vi och tackar... :hihi
 

fullcave

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
Buell XB12 1430 kit och en KTM 620 super comp
Nyss.

Yasha skrev:
Bo kan du göra i Sthlm, eller var du nu vill... *L* Du vet att du är välkommen! :tummenupp Får vi åka till Örebro och köra OXÅ, så :Bugar vi och tackar... :hihi

Ja ja då var det nästan bokat då :hihi

Då är det bara att boka Åland, så får man gå till kiropraktorn och ladda för gympa golvet.

Do it... Tom.

/M
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
RookieSM skrev:
OlleR med flera, får vi långväga gäster så borde vi kunna ordna körning på våran nya bana vilka dagar som helst. :)
Kan vi köra under veckodagarna i örebro (rätt?) så är jag helt säker på att jag stannar en vecka extra (måste se till att jag kan ha rejsbuss å pengar att åka), isåfall åker vi till åland helgen efter 10-11 (borde bli 17-18 isåfall). Eventuellt att jag måste snåla parkera rejsbuss nånstans å åka på släp över till åland då, för annars blir färjan cp-dyr!
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Barrett skrev:
Hur svårt kan det va och få dom att tänka om? :rolleyes:
Hahaha. Nä det kanske går att lösa ;D Det är ändå inte så långt bort. Får väl avsluta säsongen så. Hoppas det finns någon handlare som kan hålla min hoj med reservdelar då, för det lär behövas ;D :tummenupp

Vore kul å komma ner å åka de banor ni har också! Kanske man skulle ta måndag tisdag till det?
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Hörni allihopa! Jag har snackat med teamet och det verkar som om de kommer åka SO i Karlskoga 10-11, vilket innebär att jag kan ta mig ner i teambussen. Problemet blir då att ta sig hem veckan efter (förutsatt att Martin inte får ledigt den veckan å kan hänga med) och att ta sig till alla körningar! Går det kanske gulla sig in hos nån så man får dela släp till alla körningar å Åland?

Är det möjligvis nån som har en lösning på hur jag tar mig till åteminstone Övik den 19 september?

Det vore kanonsuperroligt att komma å härva runt med er där nere. Säkerligen skulle man få lära sig köra motorcykel också!
 

fullcave

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
Buell XB12 1430 kit och en KTM 620 super comp
TomK skrev:
Det var som sjutton! Då vet du mer än mig :tungan Nä, klimpen ligger kvar och gosar i magen - men beräknad nedkomst är i morgon och det finns tecken på att det är mycket nära nu. :banana

Jag har kollat lite i kalendern och det ser ut att finnas ett par lediga helger i september för mig - har för mig det var 10-11:e och 17-18:e. Den första helgen där är kanske bäst med tanke på väder och vind. Så jag kommer att ringa och se om det finns ledigt boende och banan bör vara OK vad jag vet (ska dubbelkolla). Skulle det vara så att jag inte själv kan åka över (med familjen) så lämnar jag alla nödvändiga uppgifter till någon som kan hålla i ordningen - det funkade ju bra i september -02 då jag blev sängliggandes...


Då är det följande som är sugna på att krossa havet för en helg ((16)17-18 sep)på banan på åland. Klart roligast om vi kunde dra på en tors kväll så man får 2,5 dgr´s körning.

TomK
Fullcave + 1 motardare
wheeler girl
??olle R
barrett +1?
yasha
supermoto

Ja tomK det är bara fylla på med folk men det verkar ju funka :hihi . Men många frågetecken fortfarande.

/M
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Som det ser ut för min del så kan jag båda helgerna (med viss reservation), jag kan åka redan på torsdagen om det behövs, men jag föredrar helgen 10-11 sep. (Även om det är trist att åka över och inte ha tillgång till proffsens tips och trix.)

Jag är inte säker på att jag har transport, beror på om Spökskrället ska med eller inte, men det kanske är ngn som kan tänka sig att dela färdmedel med en motardtant? :rolleyes:

TomK har nu äntligen fått sin lilla guldklimp (tisd - GRATTIS!), så han har nog inte så mycket tid att ägna åt oss några dagar, Vi får vänta lite och se...

:krama

Olle, du vet var du kan bo, transporten kan det vara värre med.. men vi får väl se längre fram när vi vet om/när det blir av! Du vet att jag behöver dig over there! :)
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top