Posörrunda, lördag 6/8!

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Då var det dags för en ny posörrunda igen! Jag har varit lite upptagen på de senaste helgerna, så det har tyvärr inte kunnat bli något förrän nu :)

Vi samlas på Statoil i Staffanstorp kl. 17:00 och kör lite kringelikrokvägar med mat/fikastopp på slutet för de som vill det :tummenupp

Tempot anpassas till att passa alla, så ifall du/ni aldrig har kört med oss förr ska ni inte tveka för att dyka upp :tummenupp

Vid regn så håller Fluffy föredrag hemma hos Dede om hur det känns att ha ett dubbelförhållande med Svane samt hur det påverkar hans posöranda :D

Väl mött :tummenupp

// TheDude, 0704-237134
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Om mina planer skulle bli ändrade hänger jag gärna med:)
e ju ev. sista veckan jag kan köra:(
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
TheDude skrev:
Vid regn så håller Fluffy föredrag hemma hos Dede om hur det känns att ha ett dubbelförhållande med Svane samt hur det påverkar hans posöranda :D

Väl mött :tummenupp

// TheDude, 0704-237134
Då hoppas jag på regn!! :skrattaåt

Risken är tämligen stor att jag dyker upp med nyputsad hoj, ska dessutom se om jag kan hitta eloxerade ventilhattar tills på lördag. Man vill ju passa in...
Start 17:00 en lördag... hoppas allt avslutas på Empoli?
 

Swedboy

Ny medlem
Gick med
1 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
Trampcykel, D3-såld :(
Biltema 9,90 /st ;)


Maverick_ou812 skrev:
Då hoppas jag på regn!! :skrattaåt

Risken är tämligen stor att jag dyker upp med nyputsad hoj, ska dessutom se om jag kan hitta eloxerade ventilhattar tills på lördag. Man vill ju passa in...
Start 17:00 en lördag... hoppas allt avslutas på Empoli?
 

Fluffy

Italienskt blod och emellan bena...
Gick med
25 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ducati 750 Sport -02 med obl. "mullerpaket"
Hallå där....!

Va-f 17.00, det är ju "Joddla med Siv" på kvällen i Eslöv...

Jag skall tveka lite till innan jag bestämmer mig för vilket. Vid regn kommer jag plikttroget som föredragshållare!

/G
 

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Ort
$kå|\|e
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Fluffy skrev:
Hallå där....!

Va-f 17.00, det är ju "Joddla med Siv" på kvällen i Eslöv...

Jag skall tveka lite till innan jag bestämmer mig för vilket. Vid regn kommer jag plikttroget som föredragshållare!

/G

Jag lovar att "stötta" dig om det regnar :D
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
TheDude skrev:
Då var det dags för en ny posörrunda igen! Jag har varit lite upptagen på de senaste helgerna, så det har tyvärr inte kunnat bli något förrän nu :)

Vi samlas på Statoil i Staffanstorp kl. 17:00 och kör lite kringelikrokvägar med mat/fikastopp på slutet för de som vill det :tummenupp

Tempot anpassas till att passa alla, så ifall du/ni aldrig har kört med oss förr ska ni inte tveka för att dyka upp :tummenupp

Vid regn så håller Fluffy föredrag hemma hos Dede om hur det känns att ha ett dubbelförhållande med Svane samt hur det påverkar hans posöranda :D

Väl mött :tummenupp

// TheDude, 0704-237134

Jag är på..
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
crazy martin skrev:
om vi hinner fixa allt på fredag :fyllisar
Du är väl hojgud, eller stämmer inte ryktet? Får se vad vi kan hitta på,, kommer till garaget efter jobb,, ca 17:00 imorron?
 

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Fluffy skrev:
Hallå där....!

Va-f 17.00, det är ju "Joddla med Siv" på kvällen i Eslöv...

Jag skall tveka lite till innan jag bestämmer mig för vilket. Vid regn kommer jag plikttroget som föredragshållare!

/G

Ägaren till lägenheten lär inte vara hemma men jag kan lägga ut en nyckel. Betalning sker i en spargris innanför dörren. Glöm inte städa efter er :hihi
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Hänger på om vädret blir någorlunda drägligt (just nu påstår SMHI uppehåll för kvällen, men hur ofta har dom rätt?)
 

Fluffy

Italienskt blod och emellan bena...
Gick med
25 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ducati 750 Sport -02 med obl. "mullerpaket"
Svane skrev:
Jag lovar att "stötta" dig om det regnar :D

Tack darling! Du jagar pluspoäng efter senaste "tvålkopps-incidenten" märker jag! :arsele :rofl
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Maverick_ou812 skrev:
... hoppas allt avslutas på Empoli?

Du hoppas helt rätt ;)

Dudens posörtips: Eloxerade ventilhattar finns på Lillemans MC, de har blåeloxerade och rödeloxerade :tummenupp


Fluffy skrev:
Tack darling! Du jagar pluspoäng efter senaste "tvålkopps-incidenten" märker jag! :arsele :rofl

Jag vill inte veta mer!!!!!!!!! :D
 

MadDawg

Forza himmelsblått!
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Lund
Hoj
Yamaha TT600R -99
Är det nåt effekt/vikt-förhållande krav och/eller måste man ha racinglicens för att hänka på?? :hihi
 

Fluffy

Italienskt blod och emellan bena...
Gick med
25 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ducati 750 Sport -02 med obl. "mullerpaket"
MadDawg skrev:
Är det nåt effekt/vikt-förhållande krav och/eller måste man ha racinglicens för att hänka på?? :hihi

Du kan lugnt haka på. Vi posörrundor ligger fokus på aktiv posering!

Jag har inte mer effekt än dig och det brukar inte vara några problem. Skillnaden mellan min cykel och japs-raketerna är väl att min vajer är sträckt något oftare :D
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
TheDude skrev:
Du hoppas helt rätt ;)

Dudens posörtips: Eloxerade ventilhattar finns på Lillemans MC, de har blåeloxerade och rödeloxerade :tummenupp
I´m off and running!! Till Biltema då dom bara kostade 9,90 där! Undrar om det finns såna som blinkar också... :va
Fluffy skrev:
Du kan lugnt haka på. Vi posörrundor ligger fokus på aktiv posering!

Jag har inte mer effekt än dig och det brukar inte vara några problem. Skillnaden mellan min cykel och japs-raketerna är väl att min vajer är sträckt något oftare
"Vajer".... är det du kallar den!?! Min heter Lille Wille...
Vad har Dede o Svane för namn på sina? :hihi
Jag hoppas ännu mer på regn nu!
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
MadDawg skrev:
Är det nåt effekt/vikt-förhållande krav och/eller måste man ha racinglicens för att hänka på?? :hihi

Du ska ha minst 200hk på hjulet och en tjänstevikt på max 100kg, racinglicens och kraschkåpor är ett krav! :D

Nädå, det är bara dyka upp :tummenupp En varning bör dock utfärdas, för du KAN komma att dras ner i posörträsket och börjar därefter spendera massor med pengar på blingbling och andra posörsaker :D
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
TheDude skrev:
Du ska ha minst 200hk på hjulet och en tjänstevikt på max 100kg, racinglicens och kraschkåpor är ett krav! :D

Nädå, det är bara dyka upp :tummenupp En varning bör dock utfärdas, för du KAN komma att dras ner i posörträsket och börjar därefter spendera massor med pengar på blingbling och andra posörsaker :D
Ap ap ap.... glöm inte... nytvättad hoj! Du inspekterar väl som vanligt? :D
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Maverick_ou812 skrev:
Vad har Dede o Svane för namn på sina? :hihi

Jag gissar på "Micke och Mini" :D

EDIT: Visst sjutton, glöm inte att vaxa hojarna!!! Hojarna kommer att kollas med lupp och förstoringsglas efter smutsfläckar :D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top