Motarder i Karlshamn

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Wheeliedevil skrev:
Vad menar du nu :va Jag har ju den tröttaste hojen av allihopa!!

Klart du/ni ska mé. Till helgen kanske om det är grantväder??

JA JA JA ...kör ni bara :4skrika

Fick 525:an idag :banana ...men det saknas Bakfälg o Bromsok som e restat :huvet :huvet :4skrika
 

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Wheeliedevil skrev:
Vad menar du nu :va Jag har ju den tröttaste hojen av allihopa!!

Klart du/ni ska mé. Till helgen kanske om det är grantväder??

Klart som tusan jag kommer. I Helgen kan jag dock inte, Gates Of Metal i Hultsfred jue :rock
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
ikväll blir det en runda,samling på torget vid 18.30.

Var visst några från hålan olofström som skulle med men som bangar i sista minuten :tomten
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
jonte76 skrev:
ikväll blir det en runda,samling på torget vid 18.30.

Var visst några från hålan olofström som skulle med men som bangar i sista minuten :tomten

Nu blir vi ännu fler med motard :banana ...ja ska hjälpa "murar Manges" o börja bygga om ha hans XR idag :yoparty
 

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
The more the merrier...
Det var svinkul igårkväll. Var ute en runda på Kölö men desvärre så är det några jävla idioter som börjar förstöra för oss därute nu. Det kom fram en herre igår när vi var där ute och berättade att dom har problem med nerskräpning mm där. Dessutom var det sågot spån som hade tänt eld på en bil på asfaltsplanen så att hela asfalten var fördärvad där samt att det var olja och glykol på marken.
Smidigt. Nu försöker vi vara så långt från allmänheten som möjligt för att inte störa och för att få vara ifred sen börjar man fördärva på detta viset!!
Herren sa även att vi fick vara kvar där och köra men att det inte var långt ifrån att vi åkte bort om "vi" betedde oss såhär.
Så om ni som har eldat upp en bil eller på annat sätt fördärvar för oss där ute läser detta så, SLUTA FÖR HELVETE UPP MED DET!!
/WD
 
Last edited:

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
Har fixat däck till alla som är sugna. Något raceade. Finns som slicks och regn, troligtvis intermediate också. 120 fram och 165 bak. Detta betyder nödvändigtvis inte att alla som har det tajt med kedjan idag att det behöver bli värre sen för det finns en tolerans på däck som t ex heter 160 att dom får spela mellan säg 154-163 mm breda för att så kallas 160. Jag har inte mätt dessa däcken ännu för jag får leveransen på lördag.
Priserna blir för en uppsättning (fram och bakdäck) och komer variera från cd 600 upp till 12-1300kr för dom allra fräschaste. Får 5 uppsättningar på lördag.
PM:a om ni är intresserade.
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
MANGAN skrev:
Nu blir vi ännu fler med motard :banana ...ja ska hjälpa "murar Manges" o börja bygga om ha hans XR idag :yoparty

Hahahaha,han med karlshamns tystaste hoj.F-n på tiden att den startas upp.Var på han i veckan att han skulle få igång hojen.Men han var mer sugen på sin VFR800 :rolleyes: Bra att du tagit tag iatt Mangan.Hur går det med ditt åbäke?
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
jonte76 skrev:
Hahahaha,han med karlshamns tystaste hoj.F-n på tiden att den startas upp.Var på han i veckan att han skulle få igång hojen.Men han var mer sugen på sin VFR800 :rolleyes: Bra att du tagit tag iatt Mangan.Hur går det med ditt åbäke?


PUHH!!! Äntligen hemma har varit i garaget från 8 i morse till nu (0.35) o skruvat med Teamets Cyklar, Min egen O "Murar Manges . vilket inebär en salig blandning Crf 250, Ktm 525 o XR 650. Mange va skit nöjd verkade som han glömt VFR:en :va . Min cykel? ..ja det går frammåt men saknar fortfarande Fram Ok o Bakfälg :( ...så ja småpular med annnat på den sålänge finns ju hur mkt som hälst att sätta verktygen i på de jävla halvfabrikatet ...säger bara en sak!!! (med risk att jag blir nersparkad o strypt å sånt) JAPANARE KAN BYGGA HOJAR!!! o KTM e fan ingen japanare :4skrika
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Mago skrev:
What le hell. Verkar som om hela Karlshamn sadlat om till Motard.
Har väl även själv lite funderingar åt det hållet. Så vad säger ni, är det roligare än plastraket eller? :tomten

Du o dina daltonbröder får inte o då med betoning på INTE köpa Motard, då skulle vi andra inte har ngn annan utväg än att köpa blysläde!.. :mad: :rolleyes:
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
ZXRMANNEN skrev:
Du o dina daltonbröder får inte o då med betoning på INTE köpa Motard, då skulle vi andra inte har ngn annan utväg än att köpa blysläde!.. :mad: :rolleyes:

:skrattaåt :hoppskrat :hoppskrat :rofl :rofl
 

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
ZXRMANNEN skrev:
Du o dina daltonbröder får inte o då med betoning på INTE köpa Motard, då skulle vi andra inte har ngn annan utväg än att köpa blysläde!.. :mad: :rolleyes:

What ze fuck!! Får väl köpa mig en moped och börja hänga vid Pittssons gatkök istället. :3freak
 

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Blir de nån runda på Torsdag eller???? E lite sugen på o komma ner o köra lite då!!!!!!
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
yates skrev:
Blir de nån runda på Torsdag eller???? E lite sugen på o komma ner o köra lite då!!!!!!

En runda på torsdag låter inte fel,om det är bra väder!Vi som har kompletta kitt kan ju ta en runda,du(mangan)som inte har det får torrbryta hojen istället :tungan
 

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
jonte76 skrev:
En runda på torsdag låter inte fel,om det är bra väder!Vi som har kompletta kitt kan ju ta en runda,du(mangan)som inte har det får torrbryta hojen istället :tungan

Gott de Jonte! Vi kör väl sålänge de inte ösregnar! Kolla med lite mer folk så kör vi samma runda som sist om ni inte hittat ngn bättre dvs. :tummenupp
 

Rebell80

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Ort
Olofström
Hoj
KTM 660 SMC -04
Jag hadde gärna hängt på,,,,, kan tyvär dock inte på Torsdag. Hoppas att det kommer fler tillfällen.
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
jonte76 skrev:
En runda på torsdag låter inte fel,om det är bra väder!Vi som har kompletta kitt kan ju ta en runda,du(mangan)som inte har det får torrbryta hojen istället :tungan


:kocko :4skrika :( :huvet :7peta
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
yates skrev:
Annars kan du ju låna ngns hoj. Säkert ngn som vill låna ut, Bussmange kanske :D

JAPP inga problem att låna den om ja känner för de ...men de e ba surt att inte kunna köra sin egen när den ändå står i garaget :fakta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top