Nån som ska på Cage challenge 2, 4/6???

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Ort
LKPG
Hoj
Sporthoj!
Ska från Uppsala-Sthlm ensam för att kolla på Cage Challenge 2 men jag åker hellre med likasinnade, skriv ifall ni ska dit!!!
 

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Ort
LKPG
Hoj
Sporthoj!
M:et skrev:
Får man inte ont då?

Killarna har ju tränat shootfighting och allt möjligt inom kampsport så visst gör det ont för dom 2 som kommer slåss i ringen samtidigt.
Men för mig som sitter och tittar på bänken kommer det inte göra ont.
kommer sitta med ett leende.. uj va hemsk ja låter men det är kul att se snygga vältränade killar visa lite manlighet hehe... :pannkyss
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Caba skrev:
Killarna har ju tränat shootfighting och allt möjligt inom kampsport så visst gör det ont för dom 2 som kommer slåss i ringen samtidigt.
Men för mig som sitter och tittar på bänken kommer det inte göra ont.
kommer sitta med ett leende.. uj va hemsk ja låter men det är kul att se snygga vältränade killar visa lite manlighet hehe... :pannkyss

Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
M:et skrev:
Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.

Tsss, du behöver inte känna dig omanlig. Räcker ju med att kolla in din avatar så förstår vilken tjej som helst med lite IQ att du är manligare än alla halvnakna killar i brottarbyxor tillsammans :D
 

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Ort
LKPG
Hoj
Sporthoj!
MackeNo1 skrev:
Tsss, du behöver inte känna dig omanlig. Räcker ju med att kolla in din avatar så förstår vilken tjej som helst med lite IQ att du är manligare än alla halvnakna killar i brottarbyxor tillsammans :D

Inte vara sån tråkmåns Macke, försökte få med Josse men icke.. Stackarn e ju sjuker hemma också.. Iq´n räcker och blir över Haha :3freak
 

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Ort
LKPG
Hoj
Sporthoj!
M:et skrev:
Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.

Va synd att du stannar hemma, jag som trodde att jag skulle få åka bakpå din beauty :tungan
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Caba skrev:
Va synd att du stannar hemma, jag som trodde att jag skulle få åka bakpå din beauty :tungan

Ahaaa, nu börjar jag förstå.... Du va bara ute efter att få åka bakpå en jättevibrator (motard) hela vägen till Sthlm, you naughty girl :hihi
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Är det som K1 eller? Är dom verkligen instängda i en bur :va Nää, jag har inte alls tråkigt på jobbet och står o slösurfar... :rolleyes:
 
Last edited:

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Ort
LKPG
Hoj
Sporthoj!
MackeNo1 skrev:
Är det som K1 eller? Är dom verkligen instängda i en bur :va Nää, jag har inte alls tråkigt på jobbet och står o slösurfar... :rolleyes:

haha har väldigt tråkigt här också, inte mkt tid som går åt att hjälpa kunder här inte... =9

K1 är i en ring, detta är i en bur ja.
Singelmatcher 2*5 min.
Nej men dig har jag ju glömt att fråga, ska du dit?????
Vore roligt med nån som jag hejat på tidigare haha som följer med.
Fråag Josse å =))))
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top