2 Motarder

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Åkte om mig på slangen är jag var ute å gick med grannarnas hund. Någon som känner sig skyldig? 2 st KTM 660 tror jag att det var, en svart och en orange. Jag gick som på moln på hemvägen :) Tack för uppvisningen! :tummenupp
 

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Ort
På landet i min Valmet 405:a
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Bobbo V skrev:
Åkte om mig på slangen är jag var ute å gick med grannarnas hund. Någon som känner sig skyldig? 2 st KTM 660 tror jag att det var, en svart och en orange. Jag gick som på moln på hemvägen :) Tack för uppvisningen! :tummenupp

Det har ju blivit rätt många här i stan med motarder, så det kan ju va vem som helst då en motard knappt går att köra på två hjul, framhjulet liksom bara lyfter mest hela tiden & vet du va, det går ju inte nästa att rå för :rolleyes: :gnissla :gnissla

Har dock inte blivit så många svarta 660 än , då dom flesta är nyuttagna fr lelles, så det är ju inte så bra än med svart plast då alla andra är oranga :gnissla :rofl :rofl
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Jo det är sant, jag tänkte lite på det. Det är många här i UARR delen som äger en ny 660, Har ni fått mängdrabatt? :)

Den som var orange var väldigt ny då den ens inte hade fått på en riktig regskylt!
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Drutten skrev:
Har dock inte blivit så många svarta 660 än , då dom flesta är nyuttagna fr lelles, så det är ju inte så bra än med svart plast då alla andra är oranga :gnissla :rofl :rofl

Jag tror att det finns en svart i Storvreta. Såg en som åkte omkring lite där idag, jag tror att han hade något fel på framdäcket för det höll han i luften mest hela tiden ;)
 

COBRAN

Raket GET
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 SM/ENDURO
Slang

Bobbo V skrev:
Jag tror att det finns en svart i Storvreta. Såg en som åkte omkring lite där idag, jag tror att han hade något fel på framdäcket för det höll han i luften mest hela tiden ;)
Jag tror det var jag och frille.
Hade han med gula skylten ett gult svart vitt skinnställ och han på svarta moppen ett svart skinnställ crosshjälm + oranga briller så var det nog vi :)
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
COBRAN skrev:
Jag tror det var jag och frille.
Hade han med gula skylten ett gult svart vitt skinnställ och han på svarta moppen ett svart skinnställ crosshjälm + oranga briller så var det nog vi :)


Det stämmer nog!

Om det är du som kör den svarta så för jag tacka för uppvisningen i storvreta i fredags! är det inte obehagligt att wheela över ett fartgupp?
 

COBRAN

Raket GET
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 SM/ENDURO
Fartgupp

Bobbo V skrev:
Det stämmer nog!

Om det är du som kör den svarta så för jag tacka för uppvisningen i storvreta i fredags! är det inte obehagligt att wheela över ett fartgupp?
Menar du det utanför vreten så är det lugnt! :)
Adrenalin e mysigt!! :tungan
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
COBRAN skrev:
Menar du det utanför vreten så är det lugnt! :)
Adrenalin e mysigt!! :tungan

Heheh, precis det, jag höll på att sätta pizzan i halsen ;)

Se upp för alla moppefuckon som åker omkring där bara, dom kör ju som riktiga idioter, på gångvägar, övergångsställen och på vägen. :kocko
 

Gabor

Guest
Bobbo V skrev:
Heheh, precis det, jag höll på att sätta pizzan i halsen ;)

Se upp för alla moppefuckon som åker omkring där bara, dom kör ju som riktiga idioter, på gångvägar, övergångsställen och på vägen. :kocko

Finns visst en blå GuldWinge ute åxå å går med sin hund på gångvägarna... :lol :rofl :3freak
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top