Tippa STCC SS 600 Knudan 22 Maj

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
magnus_moss skrev:
Berätta meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!
Jorpes har det minsta tältet, Don Q har kul som satan, ingen går i kallingar, vi saknart dig :pannkyss
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
gson vinner i spöregnet pappynen, nilsson o haaland trycker av nästan alla i sin jakt på pallplats o skrotar när dom går ihop ut på rakan sista varvet. Jim funck kommer 2a o Alex lind 3a med sin redan regnvurpade kawa :tummenupp
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
saint skrev:
gson vinner i spöregnet pappynen, nilsson o haaland trycker av nästan alla i sin jakt på pallplats o skrotar när dom går ihop ut på rakan sista varvet. Jim funck kommer 2a o Alex lind 3a med sin redan regnvurpade kawa :tummenupp

Haha, det där kallas nog för en högoddsare.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
saint skrev:
gson vinner i spöregnet pappynen, nilsson o haaland trycker av nästan alla i sin jakt på pallplats o skrotar när dom går ihop ut på rakan sista varvet. Jim funck kommer 2a o Alex lind 3a med sin redan regnvurpade kawa :tummenupp
Gsson är giftig i regn, han kommer på pallen, Nilsson oxo samt Zuber, Augustini kommer 5:a och sen vet jag inte mer...
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
GSXR1100R skrev:
Gsson är giftig i regn, han kommer på pallen, Nilsson oxo samt Zuber, Augustini kommer 5:a och sen vet jag inte mer...


Det här var nog den bästa gissningen! Men du fuskade lite med att vara på plats och kolla in läget innan! :tungan

Hade inte G:son fått väja för en förare som skulle bli varvad när han highsidade framför honnom i hårnålen så hade han nog haft chans att kunna behålla sin tredje plats som han hade då. Han fick styra ut i gräset utanför banan och tappade 3 placeringar på det. Körde 1:09 det varvet.
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Årets skräll var att Henrik "Steny" Stenberg kom 3a efter Nilsson o Zuber....
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
1. Nilsson (1)
2. Haaland (8)
3. Quitte (14)
4. Zuber (2)
5. Alkahai (12)
6. Papunen (5)
7. Backlund (13)
8. Vesterberg (10)
9. Jorpes (17)
10. Packalen (15)

Benny (16)
Don Q (19)
Mr Blind (22)

1 rätt hade jag iaf :)
 

Bifogat

  • DSCF0126.JPG
    DSCF0126.JPG
    69.6 KB · Visningar: 138

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
valmers skrev:
Frågan är väl om inte Herr Nilsson sopar hem detta i år.


Jag skulle mog vilja omformulera det till: Vem skulle kunna hota honom?
Jag tror mycket på Papunen om han blir konsekventare. I övrigt vet jag inte om det finns någon i samma liga.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chrille skrev:
Jag skulle mog vilja omformulera det till: Vem skulle kunna hota honom?
Jag tror mycket på Papunen om han blir konsekventare. I övrigt vet jag inte om det finns någon i samma liga.
Det är nog sant. Fan, det hade varit kul om Fredde Jansson hade varit med och hetsat Micke!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Det är nog sant. Fan, det hade varit kul om Fredde Jansson hade varit med och hetsat Micke!
Gsson hade kunnat ge Nilsson bättre motstånd i regn, men nu va det torrt och då höll inte hans nyckelbensskada så bra vid hårda inbromsningar.
 

Bifogat

  • DSCF0004.JPG
    DSCF0004.JPG
    73.2 KB · Visningar: 97

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
Gsson hade kunnat ge Nilsson bättre motstånd i regn, men nu va det torrt och då höll inte hans nyckelbensskada så bra vid hårda inbromsningar.


Det återstår ju att se. När man ser till meriter och faktiska prestationer så är Nilsson i en klass för sig själv och jag hoppas att ni sörlänningar har rätt om Gsson's potential och att Papunen hittar den höga nivå han faktiskt har undanstoppad där nånstans. Annars kan årets serie bli trist....

Westerlund var chockerande bra. Har han hittat rätt i år? Vore kul, det känns som att han förtjänat det med tanke på alla skador och jävelskap.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Det återstår ju att se. När man ser till meriter och faktiska prestationer så är Nilsson i en klass för sig själv och jag hoppas att ni sörlänningar har rätt om Gsson's potential och att Papunen hittar den höga nivå han faktiskt har undanstoppad där nånstans. Annars kan årets serie bli trist....

Westerlund var chockerande bra. Har han hittat rätt i år? Vore kul, det känns som att han förtjänat det med tanke på alla skador och jävelskap.
Papunen gjorde en snygg uppkörning från 8.onde led till 5:e plats, mycket kul att se, Nilsson är lika dominant som Miinin :Bugar
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Usch va vissa kör fort. Jag fick mig en smak av hur man gör för att köra låga 1.02 när jag på slutet av rakan gick i innerspår, bromsade toksent (och jag anser mig rätt duktig på att bromsa sent) tog mig om en kille och innan jag visste ordet av det kom Nilsson på den lilla snutt asfalt som fanns kvar på innern i, som det känndes, dubbelt så hög fart. Nånstans mitt i kurvan under nån halvsekund körde vi ungefär lika snabbt och sedan innan jag ens funderat på att gå på gas var han borta.

2-3 sekunder ser inte så mycket ut på varvtiderna men shit va man ska köra mycket hårdare för att kapa det där "sista" :(
 

Kimen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Ljunghusen
Hoj
Skinställ & hjälm + en massa gamla fotton.... En fiddy.
Chrille skrev:
Westerlund var chockerande bra. Har han hittat rätt i år? Vore kul, det känns som att han förtjänat det med tanke på alla skador och jävelskap.

Jävelskapen forsätter. Johnny körde med hög feber efter en inflamation i knäet. Han trilla av Hojen efter målgång. Var precis att jag lyckades fånga den. 4 plattsen tog han på ren envishet. Kan bara gå bättre på Karlskoga. :)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kimen skrev:
Jävelskapen forsätter. Johnny körde med hög feber efter en inflamation i knäet. Han trilla av Hojen efter målgång. Var precis att jag lyckades fånga den. 4 plattsen tog han på ren envishet. Kan bara gå bättre på Karlskoga. :)
Vilken viking :yoparty
 

Bifogat

  • DSCF0080.JPG
    DSCF0080.JPG
    77.9 KB · Visningar: 238

Kimen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Ljunghusen
Hoj
Skinställ & hjälm + en massa gamla fotton.... En fiddy.
GSXR1100R skrev:

attachment.php


Det är tur att någon tar fotton på mig ibland, så att jag ser att det är dax att klippa mig eller skaffa huvudbonad. Skadar nog inte om jag går ner lite i vickt desutom. :mad: Inga fler foton tack.

Nej allvarligt talat Micke du tog super fotton hela helgen. :tummenupp :Bugar
 

Kristian Salö

Kristian Salö
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Kristiansand, Norge
Hoj
GSX-R1000
GSXR1100R skrev:
1. Nilsson (1)
2. Haaland (8)
3. Quitte (14)
4. Zuber (2)
5. Alkahai (12)
6. Papunen (5)
7. Backlund (13)
8. Vesterberg (10)
9. Jorpes (17)
10. Packalen (15)

Benny (16)
Don Q (19)
Mr Blind (22)

1 rätt hade jag iaf :)

Grattis till alla sporthojare: Alakhai, Bennybåge, Don Q, Jorpes, Mr Blind och Packalen!

Det känns ju riktikt kul att veta att man har tävlat mot er.... :hihi

Klar överraskning att Haaland höll sig på hjulen. Det blir nog en tuff fight om andra platser...
 
Last edited:

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Chrille skrev:
I övrigt vet jag inte om det finns någon i samma liga.

Den som var näst snabbast under rejset efter nilsson var ju jörgen larson. synd att han kraschade... som vanligt
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top