Tippa STCC SS 600 Knudan 22 Maj

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
oscar skrev:
Nej, han ska inte komma efter Westerlund!

Jag vill tillägga att Robban SKA komma på pallen om det regnar! :banana
Grejen är ju bara att du inte tror på detta själv, du bara sätter dessa mål för att kunna mobba mig efteråt när jag inte lyckas..! :tungan
Behåller nog mina mål för mig själv ett tag till.. :)
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
alakhai skrev:
Grejen är ju bara att du inte tror på detta själv, du bara sätter dessa mål för att kunna mobba mig efteråt när jag inte lyckas..! :tungan
Behåller nog mina mål för mig själv ett tag till.. :)

Om du bara ger dig fan på att köra fort så tror jag visst på en topp-5, och kanske tom en pallplats i blött!
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
oscar skrev:
Börjar ni bli lite nervösa...!? :D

Ska bli kul som fan att se när ni nästan gör i brallan när det är dags att rulla ut!

Oscar... Du skall veta så många sömnlösa timmar det är när man funderar på om man kvalar in över huvudtaget....

Hur många kommer kvala? Som jag fattar det är det 32 till start i alla fall...

Pommfritt vad det blir bottenstrid i kvalet.... Tror det blir grymt redan på lördag då det skall satsas ketchup-mycket i varenda krök...

:gnissla
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Chrille skrev:
........Jörgen Larsson känns som riktigt snabb kille som glöms bort alldeles för lätt.....

Han är snabb, fast har inte haft speciellt bra material i Veidec, så det borde ju kunna gå bättre för honom i år. Om han bara håller sig på hjulen kan vi definitivt se honom bland topp-tio förarna.

//Anders
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
jorpes skrev:
Oscar... Du skall veta så många sömnlösa timmar det är när man funderar på om man kvalar in över huvudtaget....

Hur många kommer kvala? Som jag fattar det är det 32 till start i alla fall...

Pommfritt vad det blir bottenstrid i kvalet.... Tror det blir grymt redan på lördag då det skall satsas ketchup-mycket i varenda krök...

:gnissla

Ja, 3-4 stycken ska bort och det finns inte direkt några självklara kandidater. Blir strid på kniven mellan oss rookies! :3freak
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
jorpes skrev:
Oscar... Du skall veta så många sömnlösa timmar det är när man funderar på om man kvalar in över huvudtaget....

Kan tänka mig det! På tävlingsdagen kan jag inte få i mig någon mat alls, och när det är dags så håller man ändå på att göra i brallan. Misstänker att det blir värre för er... :D
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
jorpes skrev:
Åhh fy f-n... Hur skall det sluta. Att man kan vara så nervös 3 dagar innnan rejs... Jag e helt slut!

/e

Märkligt - jag har aldrig kännt nånting förrän några timmar innan rejs. Nu känns det spännt bara man pratar om det. Huuuh...
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ujuj, nu bär det av! In the name of the virgin Mary, what have I got myself into?? :3freak
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Don Quixote skrev:
Ujuj, nu bär det av! In the name of the virgin Mary, what have I got myself into?? :3freak

De modiga vinner alltid något. Det kommer att bli hur kul som helst. Du i den högsta svenska roadracingserien, med mycket publik och på tv dessutom. Det är redan succé.
 

Kimen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Ljunghusen
Hoj
Skinställ & hjälm + en massa gamla fotton.... En fiddy.
Jag tippar att Johnny Westerlund vinner om det regnar, vilket det ser ut som att det skall. :banana
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Dagens träning bjöd på feta fighter, Nilsson är snabb men Gsson är nästan lika snabb trots brutet nyckelben, Jorpes råkkar och kör fort liksom Don Q, Alkahai och dom andra hjältarna.

Haaland klotade i andra passet och nu blir det meck.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
GSXR1100R skrev:
Dagens träning bjöd på feta fighter, Nilsson är snabb men Gsson är nästan lika snabb trots brutet nyckelben, Jorpes råkkar och kör fort liksom Don Q, Alkahai och dom andra hjältarna.

Haaland klotade i andra passet och nu blir det meck.

Berätta meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top