REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 22
    Wow tack farsan
    Reg.datum
    okt 2004
    Hoj
    Yamaha YZF 600 Thundercat

Bygger man muskler genom att slå på boxningssäck??

Tja alla e de någon som har koll på fys å muskler här undrar om man bygger muskler genom slå på en boxnings säck eller? får man bara stumma å starka muskler? eller måste man gå på gym å trycka å käka kreatin?

Flygnörd fts avatar
    Reg.datum
    maj 2004
    Hoj
    Bandit 600, Hva258, KLR600
    Citat Ursprungligen postat av Silthcrawler
    Tja alla e de någon som har koll på fys å muskler här undrar om man bygger muskler genom slå på en boxnings säck eller? får man bara stumma å starka muskler? eller måste man gå på gym å trycka å käka kreatin?
    Ja, det gör man.

Vilka och hurdana muskler det sedan är, det får gymtomtarna svara på. Muskler som fungerar bra är det i alla fall, även om de kanske inte syns så väl.
    Proud Supporter of Herrgott Nöjd Gunners

Citat Ursprungligen postat av Dee_cati Visa inlägg
    Och nu får du även tillåtelse att lägga till "Oi-nörd och mästare i totalt onödigt vetande" i din signatur.
    Citat Ursprungligen postat av Markus Visa inlägg
    För övrigt tror jag du är typ mekaniker så jag tänker inte debattera något annat än hojar eller annat oljigt med dig, ...

1080p till folket! morlocks avatar
    Reg.datum
    okt 2004
    Hoj
    Hojlös =/
    Man blir seg och tanig.... och hård i muskulaturen.
    Who is ”God”? You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.
    - Steve Buscemi

Moderator Rasorblades avatar
    Reg.datum
    maj 2003
    Hoj
    KTM 790 Duke
    Visst "bygger" man muskler, men på olika sätt om du jämför med "lyfta skrot"

Fortfarande orange bleeder...! Emmis avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Triumph Daytona 675 -08
    Testa träningstråden...

FÅR FONTÄNORGASM ktmjackes avatar
    Reg.datum
    aug 2003
    Hoj
    KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
    Boxning bryter ner kroppen bara.Därför dom flesta boxare börjar som tungviktare o slutar sin karriär som flugviktare o inte tvärtom..
    KTM KICKAR BUTT!!

Medlem Ejkers avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Hoj
    Buell XB9R Firebolt
    Om du vill ha synliga muskler så måste du tyvärr äta rätt och lyfta lite skrot.
    Jag är utbildad instruktör och vet att det krävs ganska mycket innan det syns ordentligt på biceps,så det är bara att pumpa på.
    Nu åker man Bulle=)

semper in primis Garpes avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Hojlös =(
    Det e väl endå triceps man trycker ifrån med...

Citat Ursprungligen postat av Ejker
    Om du vill ha synliga muskler så måste du tyvärr äta rätt och lyfta lite skrot.
    Jag är utbildad instruktör och vet att det krävs ganska mycket innan det syns ordentligt på biceps,så det är bara att pumpa på.

MikkE
    Gäst
    Beror väl på. Gör du en uppercut använder du biceps

Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Hojlös =(
    Snarare midja rygg o axel va...

Inte mycekt man drar ihop armen

Citat Ursprungligen postat av MikkE
    Beror väl på. Gör du en uppercut använder du biceps

Medlem miickes avatar
    Reg.datum
    aug 2003
    Hoj
    kawasaki zx7r -99
    bygger muskler gör du säkert men du tränar nog mer uthållighet än vad du bygger upp musklerna

Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Hojlös =(
    Ät mycket o nyttig mat. Gå på gymmet... Det e mitt råd.

Jag har tränat boxning och går nu på gymmet..

Men visst bygger du muskler av boxnings träning... Man gör ju mycket fys träning armhävningar situps bla.. Men inte i samma fart som på gymmet..

edit: Men nu var ju din fråga om att bara slå på säck, hade du tänkt skaffa en säck hemma eller vad?
    Senast redigerat av Garpe den 2005-04-19 klockan 20:52.

Måste lära mig bromsa på slangen..
    Reg.datum
    jun 2004
    Hoj
    KTM 950 SM -06
    Jag tänkte, nu fan ska jag börja boxas, så jag gick och köpte mig en säck. La genast in den i garderoben och där har den legat i 3 år nu
    Förbjud sporthojar

Jag drack faktiskt 33cl cola idag, det var gott. Den var gjord av glas, och etiketten var mestadels röd. Colan var svartaktig. Drycken var kolsyrad. Eftersom den stod i solen samt dracks långsamt var sista slurken varm och utan kolsyra. Trots det smakade det faktiskt gott. Kanske tack vare vädret.

Medlem juha01s avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Africa Twin
    Sen är ju frågan om du ska ha bra användbara muskler (som en bonde) eller bara få synliga för att impa på folk. Boxning, vedhuggning, dikesgrävning och saker där man gör många repetioner ger användbara muskler, medan skrotlyftning ger synliga, men mindre användbara muskler... (om du inte har som hobby att lufta på en eller två betongsuggor per dag).

Wow tack farsan
    Reg.datum
    okt 2004
    Hoj
    Yamaha YZF 600 Thundercat
    ok låter som det lutar åt gymmet för att skapa lite kött på benen Tanken va att det finns ju en del nya Fitness-boxning m.m tack för svar

Ur-medlem sen 2002. Mavves avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
    Blogginlägg
    27
    Jag sparkar på säck var o varannan dag o man blir bra trött o uthållig.

Så värst stor blir man nog inte
    Superbiker!

som igår "hur kör på slangen"..... dagen efter "hur kör på slangen" ....eller... vilken hoj ska jag välja ?? eller.. uppkörning ?? =)

Ur-medlem sen 2002. Mavves avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
    Blogginlägg
    27
    ok låter som det lutar åt gymmet för att skapa lite kött på benen Tanken va att det finns ju en del nya Fitness-boxning m.m tack för svar
    Sätt dig i benmaskinen o lägg på ordentligt med vikter. Pinnben e fan det fulaste på stranden
    Superbiker!

som igår "hur kör på slangen"..... dagen efter "hur kör på slangen" ....eller... vilken hoj ska jag välja ?? eller.. uppkörning ?? =)

Ska börja övningsköra nu...
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    Kawasaki GPX 600R
    Muskeln måste bli överbelastad för att växa...dvs tungt som satan få repetioner...

Medlem
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Hojen såld! Ekonomisk kris
    Man får ganska snygg kropp av boxning också, du tränar hela kroppen HÅRT. Du blir dock inte stor.

Men du kommer garanterat att slå hårdare och snabbare än gymkillarna om du satsar på boxningen istället.

Jag gillar personligen inte fitness boxning och allt vad heter. Man gör i princip samma sak på en boxningsklubb fast allt är seriösare och med fokus på riktiga tekniker.

Kombinera med lite gym på boxningen och du blir kung!

Ska börja övningsköra nu...
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    Kawasaki GPX 600R
    Sen handlar ALLT om gener. Vissa har byggargener andra inte, andra halvbra...kolla hur din farsa ser ut o om han tränat och växt nått...du är din far fast en fräschare version

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Jag var också lite inne på att det skulle röra sig om något liknande fuffens. Det som talar emot det är ju att så många av budgivarna har en väldig massa posit [...]

Bonzo
Vill du annonsera ovan? Klicka här