SV1000S stals i Växjö natten till måndag

Banditan

!Fast - !Fearsome - Female!
Gick med
2 May 2003
Ort
Visby
Hoj
Ducati 996
En blå SV1000S stals någon gång mellan 00.30 och 08.30 måndag 4 april i Växjö, Regnr: WAT 776

Hojen stod på ett släp som var inbackad i en carport. Släpet var fastkedjat i carporten. Framför öppningen stod min bil. Någon har "krockat" bort min bil, kapat kedjan och snott släp + hoj.

Så nu har jag en trasig bucklig bil samt att polarens släp och min nyinköpta hoj är borta :4skrika

Bakstänkan är borttagen och det sitter diodblinkers bak, annars är allt orginal. Däcken är tokslitna, korden tittar fram på bakdäcket.

http://www.larmtjanst.se/Efterlyst/Fordon_Details.aspx?Regnr=WAT776 kan ni hitta regnr, chassinummer och bild.

Ser ni något vore det ju kanon om ni ringer farbror blå....
 

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Banditan skrev:
En blå SV1000S stals någon gång mellan 00.30 och 08.30 måndag 4 april i Växjö, Regnr: WAT 776

Hojen stod på ett släp som var inbackad i en carport. Släpet var fastkedjat i carporten. Framför öppningen stod min bil. Någon har "krockat" bort min bil, kapat kedjan och snott släp + hoj.

Så nu har jag en trasig bucklig bil samt att polarens släp och min nyinköpta hoj är borta :4skrika

QUOTE]


Fy FAN!!! Du har ju verkligen sett till att det skulle vara ett helvete att sno din cykel och ändå har dom lyckats. Detta bevisar ju bara att om dom kräken :kulspruta har bestämt sig för att sno ens cykel så spelar det fan inte nån roll om man har gjutit in den i ett cementblock på 3*3 meter. Dom kommer ändå sno den. Jävla as!!!
 

Banditan

!Fast - !Fearsome - Female!
Gick med
2 May 2003
Ort
Visby
Hoj
Ducati 996
SV1000S stals i Växjö i måndags

Fy FAN!!! Du har ju verkligen sett till att det skulle vara ett helvete att sno din cykel och ändå har dom lyckats. Detta bevisar ju bara att om dom kräken :kulspruta har bestämt sig för att sno ens cykel så spelar det fan inte nån roll om man har gjutit in den i ett cementblock på 3*3 meter. Dom kommer ändå sno den. Jävla as!!!
Handikappanpassat rum kanske vore nått, då kunde man parkera bredvid sängen....nu återstår bara att se när man får pengar av fb, verkar ju tyvärr kunna dröja ett tag :huvet , skulle köra bana om en månad men det får jag väl glömma :(


faaaan
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Nämen shit nu när jag tänker efter så vinkade jag på en förare i skövde som körde en blå sv, trodde det var en vän till mig (har fått reda på att det inte var ngn jag kände) detta skall kollas upp. Känner de flesta som har sv runt skövde och tyckte att föraren var otrevlig som inte hälsade tillbaxs. :tuttar hälsar man på :mad:
Ska skriva upp reg-nr o ha i fickan, man vet aldrig.
 
Last edited:

Banditan

!Fast - !Fearsome - Female!
Gick med
2 May 2003
Ort
Visby
Hoj
Ducati 996
2fast4hjo skrev:
Nämen shit nu när jag tänker efter så vinkade jag på en förare i skövde som körde en blå sv, trodde det var en vän till mig (har fått reda på att det inte var ngn jag kände) detta skall kollas upp. Känner de flesta som har sv runt skövde och tyckte att föraren var otrevlig som inte hälsade tillbaxs. :tuttar hälsar man på :mad:
Ska skriva upp reg-nr o ha i fickan, man vet aldrig.

Håller tummarna.....
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top