Var det du???

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Angel1000 skrev:
Jag såg oxå dig! O du mig...för du såg väl att de va jag som tutade och vinkade när ni åkte ner på Berzeligatan...jaja, antar det.

Nu ska jag ägna mig åt rast och vila...
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Jag såg en massa igår på väg mot fjärås via gbg. Bland annat en svart CBR och en grön ninja.
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
janoshki-jonaz skrev:
Den där REPSOLhondan ägs av Niklas i WCX...
det finaste e ju att han stuntar med den ibland oxo.. :)

Nej, det är inte han vi menar, det finns fler som har Repsol-05:eek:r i stan...

@bagerah: Var det du som stod och softade vid Landvettervägen när jag och två kompisar körde förbi igår runt sex-sjutiden?
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
Marcus skrev:
@bagerah: Var det du som stod och softade vid Landvettervägen när jag och två kompisar körde förbi igår runt sex-sjutiden?

Visst var det så! :) Skön liten paus...och när jag väl drog lyckades jag för en gångs skull tajma så jag hade fri väg nästan hela vägen till mölnlycke...
Va det du som vinka?
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Coola Ola skrev:
Jag ser inte nån, nånsin... :(


Ja, men ta av dig skygglapparna då! :pannkyss

Jag såg i alla fall dig och skarpkanten samt ett par hojar till som jag inte kände igen.
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
röd fin ducce 748/916/996a rullade upp precis utanför mitt hus ikväll vid 9tiden typ och slank in i en villa.. nån som bor borta vid svartedalen och kör twin? :D
 

Chris

Yamaha
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Nol
Hoj
Yamaha FZS600
Nån från Nol här? Jag är nyinflyttad (Enekullevägen) och det surrar en massa hojar däromkring.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Chris skrev:
Nån från Nol här? Jag är nyinflyttad (Enekullevägen) och det surrar en massa hojar däromkring.
De finns en massa från dina hoods här. Mary, Cathy, Plyschbjörnen, Långa Farbrorn (snart - ska bara bli av med sin lya :D ) mm mm...jaja, dom håller väl bättre koll på sig själva...

Welcome to hell! (Nol asså)
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
Mark skrev:
De finns en massa från dina hoods här. Mary, Cathy, Plyschbjörnen, Långa Farbrorn (snart - ska bara bli av med sin lya :D ) mm mm...jaja, dom håller väl bättre koll på sig själva...

Welcome to hell! (Nol asså)

Skall du flytta till Nol långis?? Varför får jag alltid veta allting sist för....

Krattis är på sin plats kanske?
Jag kan hjälpa dig bli av med lyan om du vill....
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
bagerah skrev:
Skall du flytta till Nol långis?? Varför får jag alltid veta allting sist för....

Krattis är på sin plats kanske?
Jag kan hjälpa dig bli av med lyan om du vill....


Lita inte på vad Mark säger :fatta!

Jag upprepar jag kommer ALDRIG (aldrig) att flytta till Nol (aldrig).

Alltså ALDRIG.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Långa farbron skrev:
Lita inte på vad Mark säger :fatta!

Jag upprepar jag kommer ALDRIG (aldrig) att flytta till Nol (aldrig).

Alltså ALDRIG.

Jaja, vi får väl se vad hans två chefer har att säga i den frågan. Ge honom ett år bara... :rofl

Det handlar inte alltid om vad man vill...ibland bara måste man göra vissa saker. :död
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Lite sent nu kanske, men jag kom körande från Gråbo-hållet och svängde in på den där goa vägen som går mot Älvängen i lördags vid 14-tiden. Där stod ett hojgäng på 10 pers eller så, var det 12:00-turen från GP tro? :va Jag kör en jättegrön ZXR med grönt kåpglas, och har rött skinnställ. Ni stod på "fel" sida vägen så jag tog för givet att ni hade kört åt andra hållet.

Aja, bara undrade om det var folk härifrån? Nån lördag ska jag nog orka släpa mig till GP. :)
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
PacMan skrev:
Lite sent nu kanske, men jag kom körande från Gråbo-hållet och svängde in på den där goa vägen som går mot Älvängen i lördags vid 14-tiden. Där stod ett hojgäng på 10 pers eller så, var det 12:00-turen från GP tro? :va Jag kör en jättegrön ZXR med grönt kåpglas, och har rött skinnställ. Ni stod på "fel" sida vägen så jag tog för givet att ni hade kört åt andra hållet.

Aja, bara undrade om det var folk härifrån? Nån lördag ska jag nog orka släpa mig till GP. :)

Det måste varit vi ja!! Vi åkte uppåt sollebrunn å vidare sen... :)
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Stötte på en enstöring ute vid backa kyrkogata idag strax efter 22.. körde som en idiot(väckte hela området typ). En orange R1 tror jag det var, den lät utav :brinnerup

Var det du?
 

RonJeremy

Guest
PacMan skrev:
Lite sent nu kanske, men jag kom körande från Gråbo-hållet och svängde in på den där goa vägen som går mot Älvängen i lördags vid 14-tiden. Där stod ett hojgäng på 10 pers eller så, var det 12:00-turen från GP tro? :va Jag kör en jättegrön ZXR med grönt kåpglas, och har rött skinnställ. Ni stod på "fel" sida vägen så jag tog för givet att ni hade kört åt andra hållet.

Aja, bara undrade om det var folk härifrån? Nån lördag ska jag nog orka släpa mig till GP. :)
Dig såg jag idag på första långgatan vid järntorget... Satt själv iof i bil. :)
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Kan inte ni som har lite riktiga hojar åka å tanka på OK-Fiskebäcksmotet!? :confused:

Så trött på alla Shadows, Wildstars å V-roddar som ständigt fiser åt min balkong...

Vill ju ha lite högvarvig skönsong, god-damn-it :)

Det är ju även den enda chansen jag får på ett tag att skriva i dena tråd!

FÖRGÖRAREN :yoparty
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top