Var det du???

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Tre hojar utanför K-rauta vid 17-tiden igår måndag. Ngn här ifrån :confused:
Tror det var en Blade, en ZX9 och en KTM, men är inte säker.....
 

MickeXJR1300

Stilig
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Alingsås
Hoj
XJR 1300SP och Honda SCV100 LEAD
Vilken tokfrans va det som körde i 30 längs mitträcket på E20 genom Partille, igårkväll vid elva tiden?
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
MickeXJR1300 skrev:
Vilken tokfrans va det som körde i 30 längs mitträcket på E20 genom Partille, igårkväll vid elva tiden?
På hoj? han kanske saktade in för att göra en wheelie?
Naaa, inte till trettio :va
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
nån härifrån som stod och posade lite med sin repsol-honda vid "on the avenue" vid gp på kvällskvisten idag (igår)? För det var ju inte så att man var tvungen å stanna till böka av hjälmen och vira in tungan i käften igen eller så... tråkig hoj det där... :rolleyes:
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
bagerah skrev:
nån härifrån som stod och posade lite med sin repsol-honda vid "on the avenue" vid gp på kvällskvisten idag (igår)? För det var ju inte så att man var tvungen å stanna till böka av hjälmen och vira in tungan i käften igen eller så... tråkig hoj det där... :rolleyes:
Har sett han med.. Men han tjinxar bara, stannar aldrig.. Han kanske är blyg? :va
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
Hultan skrev:
Har sett han med.. Men han tjinxar bara, stannar aldrig.. Han kanske är blyg? :va

Jorå, han stannar också. Jag var på GP med två polare igår kväll när han dök upp, och han hängde med på en liten kvällstur med sin fina Repsol-Honda. Har redan hunnit glömma av hans namn dock... :va
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Marcus skrev:
Jorå, han stannar också. Jag var på GP med två polare igår kväll när han dök upp, och han hängde med på en liten kvällstur med sin fina Repsol-Honda. Har redan hunnit glömma av hans namn dock... :va
Där ser man! :tummenupp
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
MickeXJR1300 skrev:
Vilken tokfrans va det som körde i 30 längs mitträcket på E20 genom Partille, igårkväll vid elva tiden?

Det var jag! Jag tappade massa pengar där, glömde stänga facket till ryggsäcken :( men jag hittade mer än hälften, så jag är glad ändå :3freak
 

MickeXJR1300

Stilig
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Alingsås
Hoj
XJR 1300SP och Honda SCV100 LEAD
addegbg skrev:
Det var jag! Jag tappade massa pengar där, glömde stänga facket till ryggsäcken :( men jag hittade mer än hälften, så jag är glad ändå :3freak

Ok, att tappapengar är ju aldrig kul :(
Skönt att du hitta lite av dem iaf.

Men du körde med livet som insats.
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
MickeXJR1300 skrev:
Ok, att tappapengar är ju aldrig kul :(
Skönt att du hitta lite av dem iaf.

Men du körde med livet som insats.

Mmm, vet att det var lite riskabelt, med bra belyst och lite trafik med många filer, tappade ju fem tusen, kändes som om det var värt chansa ialf...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
är det ingen som sett mig nu när ja övningskört massa ggr inne i stan ju... :( ni hinner väl inte med att se mig....:rolleyes:
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Miss_Orchidee skrev:
är det ingen som sett mig nu när ja övningskört massa ggr inne i stan ju... :( ni hinner väl inte med att se mig....:rolleyes:

Haha! du får säga till nästa gång så lovar jag att jag kommer att se dig! :D
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag har sett baggis idag, och Back in black, Gottis och en massa andra som jag inte vet vad dom heter.
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
Mookie skrev:
Jag har sett baggis idag, och Back in black, Gottis och en massa andra som jag inte vet vad dom heter.

:hej Jag har kört en massa idag...kom hem typ nu...

någon härifrån som körde härskogsvägen vid 18snåret, ensam...på en hmm...kan det vart en R1a kanske?
 

janoshki-jonaz

Guest
Den där REPSOLhondan äga av Niklas i WCX...
det finaste e ju att han stuntar med den ibland oxo.. :)
 

rogka566

Gift!
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CRF250R -12, KTM 660 SMC -05
bagerah skrev:
:hej Jag har kört en massa idag...kom hem typ nu...

någon härifrån som körde härskogsvägen vid 18snåret, ensam...på en hmm...kan det vart en R1a kanske?

Det var nog jag.. Körde ensam vid ungefär den tiden (tror) jag. Sen haka jag på ett gäng jag mötte. Tror det var 4 sporthojar(nån här?), Nån CBR, Ninja etc. 3 med kvinnligt bagage i alla fall. Hoppas ni inte tog illa upp. Tröttnade på att gasa samma vägar som man alltid gör när man gasar själv. Hoppas pizzan smakade :)
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
rogka566 skrev:
Det var nog jag.. Körde ensam vid ungefär den tiden (tror) jag. Sen haka jag på ett gäng jag mötte. Tror det var 4 sporthojar(nån här?), Nån CBR, Ninja etc. 3 med kvinnligt bagage i alla fall. Hoppas ni inte tog illa upp. Tröttnade på att gasa samma vägar som man alltid gör när man gasar själv. Hoppas pizzan smakade :)

Var det dig jag tutade på då på väg mot landvetter?
försökte hänga på ett tag vid härskogen, men det gick fanimej inge bra....börjar fundera på om jag e kass på riktigt på att köra hoj...eller om alla andra e släkt med familjen rossi....?

Men det skiter jag i, för som vanligt hade jag roligt ändå och körde så fort jag tyckte var lämpligt för mig....:)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top